توزیع ۱۰۰ بسته اقلام امدادی در بین گرفتاران کولاک در آذربایجان‌غربی

جعفرزاده گفت: ۱۰۰ بسته اقلام امدادی از جمله چادر، پتو و بسته‌های امدادی در روزهای سرد و برفی گذشته بین هموطنان گرفتار در برف و کولاک توزیع شد.

«امیر جعفرزاده»، در گفتگو با خبرنگار شبستان در ارومیه، افزود: اقلام امدادی شامل انواع کنسروجات، نان، خرما،بیسکویت، آب معدنی و پتو در اختیار ۱۵۰ خودروی گرفتار در برف و کولاک قرار گرفت.

مدیرعامل هلال احمر آذربایجان‌غربی ادامه داد: اسکان موقت اضطراری از دیگر خدماتی است که توسط این نهاد به آسیب دیدگان برف و کولاک در صورت لزوم ارائه می‌شود.

وی گفت: ۲۳ پایگاه ثابت و موقت هلال احمر در نقاط مختلف استان قرار دارند و در صورت لزوم خدمات ضروری را به حادثه‌دیدگان ارائه می‌کنند.

مدیرعامل هلال احمر آذربایجان‌غربی گفت: ۱۰۰ بسته اقلام امدادی از جمله چادر، پتو و بسته‌های امدادی در روزهای سرد و برفی گذشته بین هموطنان گرفتار در برف و کولاک توزیع شد.

جعفرزاده اظهار کرد: با توجه به فرارسیدن فصل بارندگی‌ها، رانندگان باید زنجیرچرخ و تجهیزات زمستانی، سوخت کافی و لباس گرم به‌ همراه داشته باشند.

وی بیان کرد: شهروندان گرفتار در کولاک می‌توانند با شماره ۱۱۲ این نهاد تماس بگیرند تا از خدمات امدادی هلال‌احمر بهره‌مند شوند.

کد خبر 1008652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha