برگزاری اولین سالگرد شهادت سردار دلها در سرپل ذهاب

فرزادی پور، گفت: امسال با توجه به شرایط بیماری کرونا برنامه های سالگرد شهادت سردار دلها، بدون تجمع و رعایت پروتکل های بهداشتی در شهرستان برگزار خواهد شد.

نوالدین فرزادی پور فرماندار شهرستان سرپل ذهاب در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: از طریق فضاسازی محلی نام و خاطرشهید قاسم‌سلیمانی به صورت نصب بنر و برپایی حُجله در چند نقطه از شهر گرامی داشته می شود .

 

وی خاطر نشان کرد: کمک های مومنانه با نام شهید سلیمانی با کمک مجمع خیرین، اصناف و بازاریان و دستگاه های اجرایی در راستای ارائه خدمات معیشتی مستقیم به مردم نیازمند و با هدف رعایت حقوق و ارتقاء امنیت عمومی که اثر روحی و روانی بالایی دربردارد در شهرستان اجرا خواهد شد.

 

فرماندار شهرستان سرپل ذهاب افزود: باید ادارات بهزیستی و کمیته امداد برای جامعه هدف خود تا حدامکان و یا بیشتر از ظرفیت های مهم کمک های مومنانه توزیع کنند تا این حرکت پیام آور خوبی از جایگاه ارزشمند سردار شهید سلیمانی باشد.

 

فرزادی پور بابیان اینکه تمامی دستگاه های خدمات رسان و ادرات شهرستان در این مراسم فعالیت خواهند داشت، گفت: شهرداری شهرستان صفحه تلویزیون دیجیتال شهری را مزین به تصاویر و کلیپ های از رشادت های این شهید خواهد کرد، نصب تمثال شهید سلیمانی بر روی تاکسی های سطح شهر، شیفت کاری پرستاران بیمارستان شهدای سرپلذهاب به نیت و یاد شهید سلیمانی ، پخش کلیپ از سخنرانی ها و برنامه این شهید توسط ادارات ارشاد اسلامی و تبلیغات اسلامی شهرستان در سطح مساجد روستاها و شهر، بازدید و سرکشی از خانواده های شهدا و جانبازان شهرستان با رعایت پروتکل های بهداشتی به یاد تکریم خانواده شهید سلیمانی انجام خواهد گرفت.

 

 

کد خبر 1008654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha