جلسه هماهنگی برپایی نمایشگاه زنان کارآفرین قرچک برگزار شد

جلسه هماهنگی برپایی نمایشگاه زنان کارآفرین شهرستان قرچک برگزار شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، جلسه هماهنگی برپایی نمایشگاه تخصصی زنان کارآفرین قرچک به ریاست حبیبی معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و با حضور عبدی‌راد بخشدار مرکزی، لطیفی مهر مشاور امور بانوان و خانواده فرمانداری، برخی رؤسای ادارات، دهیاران و مدیران سازمان‌های مردم نهاد برگزار شد.
الله بخش حبیبی معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی  فرمانداری شهرستان قرچک در این جلسه گفت: این نمایشگاه به منظور حمایت از مشاغل خانگی و عرضه دستاوردهای زنان کارآفرین و سرپرست خانوار با تبعیت از دستورالعمل‌های ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در اسفندماه برگزار می‌شود.
وی ادامه داد:‌در حوزه اشتغال باید بتوانیم تمامی اقشار جامعه را حمایت و توانمند کنیم؛ گرچه شهرک صنعتی قرچک به پتانسیل خوبی برای رونق اقتصادی و اشتغال در منطقه تبدیل شده اما نیاز است بر اساس سیاست‌های کلان، توسعه مشاغل خانگی را نیز مدنظر داشته باشیم.
حبیبی در خصوص حمایت ادارات از تشکل های مردمی نیز بیان داشت:‌ ادارات و فعالان تشکل‌های مردمی باید با حمایت از این نمایشگاه زمینه فروش محصولاتی که حاصل دسترنج زنان کارآفرین و سرپرست خانوار است، را فراهم کنند.
وی در پایان اظهار داشت: برای استفاده از تمامی ظرفیت‌ها، کمیته‌های تخصصی برگزاری نمایشگاه با مسئولیت ادارات تشکیل خواهد شد.

کد خبر 1008661

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha