ویژه برنامه سالگرد «شهید سلیمانی» در جهرم برگزار می شود

شفیعیان از برگزاری ویژه برنامه سالروز شهادت سردار «شهید قاسم سلیمانی» در شهرستان جهرم خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «مهدی شفیعیان»، امروز (دوشنبه ۸ دی) در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت سردار سپهبد «شهید حاج قاسم سلیمانی» گفت: در آستانه سالگرد شهادت سردار دلها «حاج قاسم سلیمانی» قرار داریم که این سالگرد با دهه اول فاطمیه، هفته بصیرت و چهلم شهید هسته ای و دفاعی کشور شهید فخری زاده مصادف شده است.

 

فرماندار ویژه شهرستان جهرم با تاکید بر ضرورت احترام به ساحت شهدا به ویژه شهید سلیمانی، افزود: باید تمام تلاش و همت خود را برای برگزاری مراسمی با شکوه به کار ببریم.

 

وی با تاکید بر اجرای برنامه های ویژه در خور شهدای ایران اسلامی، عنوان کرد: همه در برابر  خون شهدا مسئول هستیم و به خصوص روسای ادارات نسبت به این مهم توجه جدی داشته باشند.

 

شفیعیان رعایت محدودیت های کرونایی و شیوه نامه های بهداشتی در برگزاری برنامه ها را مورد تاکید قرار داد و گفت: در هنگام برگزاری مراسم ها وضعیت شهرستان از نظر کرونا نیر مورد توجه و شیوه نامه های بهداشتی رعایت شود.

 

وی با بیان اینکه  سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی با دهه اول فاطمیه، هفته بصیرت و چهلم شهید هسته ای و دفاعی کشور شهید فخری زاده مصادف شده، گفت: باید در راستای هرچه باشکوه تر برگزار کردن این مراسم تلاش شود.

 

به گزارش شبستان، در این جلسه ضمن برنامه ریزی برای برگزاری ویژه برنامه های سالگرد شهادت سردار «شهید قاسم سلیمانی» بر اهمیت برگزاری این مراسم ها تاکید و وظایف هر ارگان در اجرای برنامه ها تبیین و برنامه ریزی شد.

 

کد خبر 1008666

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha