شهید حاج قاسم سلیمانی الگویی برای جامعه اسلامی ما بود /شهید سلیمانی یک شهید جهانی است

حجت الاسلام حسینی‌کیا، گفت: سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی یک الگویی برای جامعه اسلامی ما بود، الگو در مدیریت جهادی، الگو در اخلاص و برای خدا کار کردن و نهراسیدن در مقابل دشمن، شهید سلیمانی هیچ وقت به دشمن اعتماد نداشت.

حجت الاسلام سید جواد حسینی کیا نماینده مردم شهرستان سنقروکلیایی در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: شهید سلیمانی تمام تلاش خود را انجام داد که دشمن را از جامعه اسلامی بیرون کند و برای این امر جان خود را در کف دست نهاد، شهید سلیمانی یک فرد انقلابی، جهادی، مخلص و مجاهدی بود که مسئولان ، مدیران و نسل آینده ما باید از ایشان الگو برداری کنند.

 

وی خاطر نشان کرد: شهید سلیمانی هیچوقت از کمبود امکانات و موانعی که پیش روی ایشان بود سخن نمی گفت و همیشه می گفتند به لطف الهی و توکل بر خدا و ولایت مداری در واقع مشکلات حل خواهد شد این چنین مدیرانی نظام اسلامی را پیش برده اند و پیش خواهند برد.

 

نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه شاید قرن ها بگذرد تا تاریخ فرد دیگری مثل شهید سلیمانی را به جامعه تحویل دهد، افزود: این شهید بزرگوار یک قهرمان و الگوی به تمام معنا در شجاعت، مقاومت، فداکاری، اخلاص و تدبیر بودند که توانستند در عرصه‌های مختلف از دوران دفاع مقدس تا زمان شهادت حضور فعال داشته باشند.و ایران اسلامی ظرفیت این را دارد که با تأسی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب و همچنین الگوگیری از قرآن کریم و اهل بیت علیهم السلام جوانان ما در مسیر شهید سلیمانی حرکت کنند و انتهای آن مسیر شود .


حجت الاسلام حسینی کیا تصریح کرد: شهید سلیمانی یک شهید جهانی است، چون جهانی فکر می‌کرد و دنبال ایجاد مقدمات ظهور امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف بود، نامش هم جهانی شد و جهانی ماند و این در حالیست که بدستور ترامپ بدترین و کثیف ترین فرد تاریخ به شهادت رسید .

 

وی با اشاره به اینکه مطیع دستورات الهی بودن از مهمترین ویژگی‌های حاج قاسم بود،تاکید کرد: توکل بر خدا، ارتباط و عبادت با خدا، منزه بودن از منیت و هوا‌های نفسانی سبب شده بود تا انسانی خالص در برابر خدا باشد و همین خصلت‌ها و شجاعت سبب شد تا حاج قاسم، مالک اشتر زمان باشد ایشان همواره در بخش اول سخنرانی‌های خود از مباحث اخلاقی و معنوی بحث می کردند.

کد خبر 1008678

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha