لازمه امنیت در استان، کاهش میزان جرائم است

استاندار لرستان گفت: لزوم اقدام برای کاهش جرائم در حوزه های مختلف به خصوص سرقت، برای دستیابی به جامعه ای امن، یک ضرورت است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «سید موسی خادمی» امروز در جلسه قرارگاه انتخاباتی امام علی (ع) فرماندهی انتظامی استان، با اشاره به اهمیت پیشگری از وقوع جرم و کاهش آسیب های اجتماعی، اظهار داشت: برنامه‌ریزی نیروی انتظامی به منظور کاهش بیش از پیش وقوع جرائم ضروری است.

 

استاندار لرستان افزود: سرقت، از موضوعات مبتلابه کشور است که استان در این زمینه رتبه نامناسبی در بین سایر استان های کشور ندارد، اما باید تلاش کرد این رتبه بهبود یابد .

 

خادمی با بیان اینکه لازمه امنیت در استان، کاهش میزان جرائم است، اظهار داشت: با توجه به شرایط فرهنگی مردم استان، وقوع حتی یک مورد سرقت نیز قابل قبول نیست و ضرورت دارد نیروی انتظامی با طراحی یک برنامه ریزی عملیاتی نسبت به کاهش بیش از پیش جرائم به خصوص سرقت ها در استان اقدام نماید .

 

وی در رابطه با گزارش نیروی انتظامی استان در زمینه وقوع سرقت ها، تصریح کرد: نکته مهم این گزارش این است که علی رغم تعدد در وقوع سرقت ها، اما به لحاظ ارزش اقتصادی، نسبت به سایر استان های کشور بسیار کمتر است .

 

استاندار لرستان افزود: از دیدگاه فرهنگی موضوع سرقت باید با انجام اقدامات موثری در استان کاهش یابد و فضای جامعه برای هم استانی ها با امنیت همراه باشد .

 

خادمی اظهار کرد: لرستان در زمینه کشف سرقت ها در رتبه‌های ابتدایی کشور قرار دارد و این موضوع نشان از تلاش نیروهای خدوم انتظامی استان دارد که بسیار ارزشمند است.

کد خبر 1008686

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha