مراسم گرامیداشت دهه بصیرت در اینچه برون برگزار می شود

آخوند چرکزی گفت: همایش متمرکز به مناسبت دهه بصیرت در ۱۰ دی در شهر مرزی اینچه برون در نظر گرفته شده است.

«آخوند عبدالغفور چرکزی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: از 13 آبان تا 13 دی سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی برنامه های متنوعی در سطح شهر مرزی اینچه برون تدارک دیده شده است.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اینچه برون ادامه داد: در نخستین گام در شهر اینچه برون نسبت به راه اندازی ستاد فرهنگی اجتماعی شهید حاج قاسم سلیمانی با دبیری تبلیغات اسلامی اقدام کردیم و ذیل این ستاد کارگروه های مختلف مانند کارگروه اهل سنت، کارگروه  بانوان، کارگروه اقتصادی و کارگروه دانش آموزان راه اندازی شد.

 

آخوند چرکزی بیان کرد: براساس برنامه ریزی کمیته های تشکیل شده در ستاد فرهنگی و اجتماعی شهید حاج قاسم سلیمانی در اینچه برون برنامه ها را پیگیری کردیم.

 

وی افزود: دیدار با امام جمعه شهرستان گنبدکاووس، برگزاری رزمایش مواسات و همدلی و دستگیری از نیازمندان با توزیع 200 بسته معیشتی و با همکاری سپاه و دستگاه های اجرایی و اجرای طرح غربالگری کرونا و راه اندازی دو پایگاه سلامت از جمله برنامه هایی بود که در این ایام در شهر مرزی اینچه برون انجام شد.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اینچه برون ضمن گرامیداشت دهه بصیرت ابراز داشت: به این مناسبت در روز 10 دی برنامه متمرکزی در شهر اینچه برون در نظر گرفته شد و در روز پنجشنبه این هفته نیز با عطرافشانی گلزار شهدا یاد شهید حاج قاسم سلیمانی را زنده نگاه می داریم.

 

آخوند چرکزی یادآور شد: در صورت صدور مجوز ستاد کرونا برای برگزاری نماز جمعه نیز در این روز نسبت به تبیین فرهنگ ایثار و شهادت و شخصیت شهید قاسم سلیمانی اقدام خواهیم کرد.

 

وی افزود: همچنین به مناسبت دهه بصیرت همایش ویژه بانوان نیز در شهر اینچه برون برگزار می شود.

کد خبر 1008793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha