۳۵ بسته کمک مومنانه کانون فرهنگی هنری شهدای کارشناسان توزیع شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای کارشناسان از توزیع ۳۵ بسته کمک مومنانه به همت خیرین و اعضای این کانون همزمان با ایام فاطمیه و فرارسیدن سالروز شهادت سردار سلیمانی در بین نیازمندان خبر داد.

«علی اصدق» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: 35 بسته کمک مومنانه به همت خیرین و اعضای این کانون همزمان با ایام فاطمیه و فرارسیدن سالروز شهادت سردار سلیمانی در بین خانواده های آسیب دیده از کرونا و بی بضاعت توزیع شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای کارشناسان تصریح کرد: این بسته معیشتی شامل برنج، گوشت مرغ، روغن مایع، خرما، حبوبات، نمک و رب گوجه فرنگی است که در اختیار نیازمندان قرار گرفت.

 

وی یادآور شد: هفته گذشته نیز 4 تبلت در اختیار دانش آموزان نیازمندان به همت خیرین و اعضای این کانون قرار گرفت تا شاهد پیشرفت علمی آنها باشیم.

 

اصدق اعلام داشت: همه این فعالیت های خداپسندانه در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از خانواده های آسیب دیده از کرونا صورت گرفت.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای کارشناسان افزود: احسان و نیکوکاری زمینه رافت اسلامی را در بین عموم مردم ترویج می دهد و در این روزهای سخت بیماری اقشار ضعیف جامعه نیازمند یاری خیرخواهانه مردم است.

 

اصدق اضافه کرد: جهاد همدلی همچنان ادامه دارد و تلاش خواهیم کرد تا بسته های معیشتی برای سایر خانواده های نیازمند در مناطق حاشیه شهر نیز توزیع شود.

 

کد خبر 1008805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha