بزرگداشت حماسه ۹ دی در مسجد جامع لولاگر

بزرگداشت حماسه نهم دی در مسجد جامع لولاگر با سخنرانی معاون هماهنگ کننده فرمانده سپاه پاسداران و یکی از اعضای مجمع تشخیص مصحلت نظام برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، مراسم بزرگداشت حماسه نهم دی (روز بصیرت)  در مسجد جامع لولاگر برگزار می شود.

 

این مراسم ساعت ۱۰ صبح امروز (سه شنبه، نهم دی ماه) با سخنرانی سردار «محمدرضا نقدی»، معاون هماهنگ کننده فرمانده سپاه پاسداران و «سید نظام الدین موسوی»، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بدون حضور جمعیت و  پخش مستقیم از شبکه های مجازی برگزار می شود. 

 

 مراسم دیگری نیز در همین مسجد ساعت ۱۳ امروز (نهم دی ماه) با حضور تعدادی از دانش آموزان، طلاب و دانشجویان با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود که سعید جلیلی، عضو مجمع تشخیص مصحلت نظام در این مراسم به ایراد سخن می پردازد.

 

مسجد جامع لولاگر در خیابان آذربایجان تقاطع بزرگراه نواب صفوی واقع شده است که این مسجد  توسط خیّر معروف؛ مرحوم لولاگر وقف شد. مسجد جامع لولاگر از پایگاه‌های فعال انقلاب اسلامی ایران است و کارنامه درخشانی در سال‌های دفاع مقدس دارد. محفل قرآنی آن معروف و پاتوق‌های اصلی مردم محله نواب برای دورهم بودن و حل اختلاف است.

 

این مسجد در وقایع سال 1388  2 بار نامش ثبت شد؛ یکی حمله منافقان اخلالگر که با نقاب اعتراض به نتایج انتخابات حرمت دسته عزاداری مسجد را ظهر عاشورا با پرتاب سنگ هتک کردند. دوم آتش‌سوزی مسجد توسط فتنه‌گران در تاریخ 30 خرداد 1388.

 

 

 

 

کد خبر 1008808

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha