برگزاری ویژه برنامه های ایام فاطمیه و سالگرد شهادت سردار سلیمانی در کانون انوار الزهرا (س) تویسرکان

گمار گفت: به مناسبت سالگرد سردار دل های حاج قاسم سلیمانی و ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) ویژه برنامه های مختلفی در کانال مجازی کانون انوار الزهرا (س) تویسرکان برگزار می شود.

«محسن گمار» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: با توجه به اینکه کانون فرهنگی و هنری انوار الزهرا(س) تویسرکان در مسجد دانشگاه آزاد این شهرستان مستقر است و به دلیل شرایط کرونا دانشگاه تعطیل است بسیاری از برنامه ها و فعالیت های کانون در فضای مجازی برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری انوار الزهرا (س)  شهرستان تویسرکان گفت: بارگزاری سخنرانی از اساتید مجرب در مورد ایام فاطمیه و همچنین ویژگی های  سردار دل ها شهید سلیمانی به مناسبت نزدیک شدن به سالگرد شهادت این شهید بزرگوار در کانال مجازی کانون از  برخی فعالیت های کانون در این ایام است.

 

وی ایام فاطمیه را نمادی از عشق شیعیان به خاندان عصمت و طهارت (ع )دانست و اظهارداشت: این برنامه های فرهنگی وتربیتی با ترویج سبک زندگی فاطمی و اقامه عزامی فاطمی در بستر فضای مجازی اجرا می شود.

 

وی بیان داشت: ساده زیستی دخت نبی اکرم (ص) و درعین حال بخشندگی و حمایت از مظلومان ازجمله ویژگی های آن حضرت است که بادید برای نسل جوان بیان شود.

 

گمار با اشاره به اینکه الگویی همانند حضرت زهرا (س) در هیچ برهه ای از تاریخ اسلام دیده نشده است، اضافه کرد: برنامه های ویژه ایام فاطمیه با توجه به اولین سالگرد شهادت سردارحاج قاسم سلیمانی درفضای مجازی متفاوت تربرنامه ریزی شده است.

 

وی یادآورشد: زندگی حضرت زهرا (س) سرشاراز آموزه های والای انسانی و اخلاقی است که تلاش می کنیم در جهت  شناخت بیشتری آن حضرت و الگو گیری نسل جوان تلاش سخنرانی و مطالب دینی در فضای مجازی ارائه شود.

 

 

 

کد خبر 1008813

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha