نمایشگاه عکس و پوستر « عبرت» در ایلام دایر می شود

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان ایلام گفت: همزمان با سالروز حماسه نهم دی ماه، نمایشگاه عکس و پوستر با عنوان «عبرت» در مرکز این استان دایر می شود.

« علی میرزایی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام با بیان این مطلب، اظهار کرد: نهم دی ماه یادآور حماسه مردم ایران اسلامی در برابر توطئه های دشمنان و نشان دهندi اوج بصیرت ملت شریف ایران اسلامی است.

 

وی با بیان اینکه در دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت همزمان  با گرامیداشت نهم دی ماه، برنامه های ویژه ای با حضور هنرمندان این استان برگزار می شود، تصریح کرد: سازمان بسیج هنرمندان استان ایلام در راستای بصیرت افزایی و بهره گیری از زبان هنر برای  نشان دادن جنایت های آمریکا بر علیه ملت ایران و همچنین واقعیت های حقوق بشر آمریکایی، اقدام به برگزار نمایشگاهی با عنوان عبرت کرده است.

 

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان ایلام با بیان اینکه موضوع این نمایشگاه ۴۰ سال جنایات آمریکا بر علیه مردم ایران است، یادآور شد: در این نمایشگاه ۴۰ اثر عکس و پوستر از مهم ترین رویدادهای انقلاب اسلامی از ابتدای پیروزی تا کنون و جنایات آمریکا بر علیه ملت ایران اسلامی به تصویر کشیده شده است.

 

میرزایی تصریح کرد:این نمایشگاه با همکاری سازمان بسیج هنرمندان استان ایلام، سپاه ناحیه ابلام، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان برگزار می شود.

 

وی بیان کرد: این نمایشگاه همزمان با برگزاری مراسم ویژه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در نهم دی ماه سال جاری در محل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس دایر می شود و سپس به مدت یک هفته در مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد اسلامی در معرض دید علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

کد خبر 1008828

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha