آخرین وضعیت کرونا در کاشان و آران و بیدگل/ ۹۱ بیمار حاد تنفسی در بیمارستان های منطقه بستری هستند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: در حال حاضر ۹۱ بیمار حاد تنفسی در بیمارستان های منطقه بستری هستند که از این تعداد ۷۱ بیمار در بیمارستان شهید بهشتی کاشان و ۲۰ نفر در بیمارستان سیدالشهدا(ع) آران و بیدگل تحت درمان هستند.

دکتر «سید علیرضا مروجی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شمال استان اصفهان، گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۱ بیمار جدید با وضعیت حاد تنفسی در بیمارستان های شهرستان های کاشان و آران و بیدگل بستری شده اند و متاسفانه یک بیمار فوت شده است.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان افزود: در حال حاضر ۹۱ بیمار حاد تنفسی در بیمارستان های منطقه بستری هستند که ۷۱ نفر در بیمارستان شهید بهشتی کاشان  و  ۲۰ نفر در بیمارستان سیدالشهدا(ع) آران و بیدگل بستری هستند.

 

مروجی در ادامه اظهار داشت: از مجموع بیماران بستری در این دو شهرستان، در حال حاضر ۲۶ بیمار در بخش ویژه تحت مراقبت و درمان هستند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان بیان داشت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۱۱۴ هزار و ۵۳۰ بیمار به مراکز بستری و سرپایی تشخیصی و درمانی دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل مراجعه کرده اند.

 

سید علیرضا مروجی افزود: در این مدت، ۷ هزار و ۹۷۲ بیمار پس از طی کردن مراحل درمان و بهبودی از بیمارستان های این دو شهرستان ترخیص شده اند./

کد خبر 1008849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha