فراخوان ثبت نام مسابقات سراسری «قرآن و عترت» آغاز شد

فراخوان ثبت نام مسابقات سراسری قرآن و عترت آغاز شد، نام نویسی این دوره همانند سال های گذشته برای طلاب، فضلاء، پرسنل مرکز مدیریت و کادر مدارس علمیه خراسان (شمالی،رضوی،جنوبی) و خانواده آنان رایگان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، فراخوان ثبت نام مسابقات سراسری قرآن و عترت آغاز شد، نام نویسی این دوره همانند سال های گذشته برای طلاب، فضلاء، پرسنل مرکز مدیریت و کادر مدارس علمیه خراسان (شمالی،رضوی،جنوبی) و خانواده آنان رایگان است.

 

رشته های آزمون شامل ترجمه سوره بقره، تفسیر سوره بقره، حفظ و مفاهیم نهج البلاغه، حفظ و مفاهیم صحیفه سجادیه و سبک زندگی معصومین(ع) است و هر فرد می تواند در همه این رشته ها شرکت کند، برای شرکت در رشته های حفظ و مفاهیم تنها می بایست در رشته جزء ٣٠ ، جزء اول، سوره بقره ، ۵ جزءاول ، ۱۰ جزء اول ، ۱۵ جزء اول ، ٢٠ جزء اول، ٢٥ جزء اول و یا كل قرآن ثبت نام کند.

 

ثبت نام در تمامی رشته های آزمون برای همه داوطلبان بدون محدودیت سنی، آزاد است و علاقه مندان تا ۱۵ دیماه ۹۹ می توانند برای ثبت نام در مسابقات سراسری قرآن و عترت از سایت این معاونت به نشانی http://farhangi.hozehkh.com/۲۱۶۷/ می توانند اقدام کنند.

 

برای دریافت دستورالعمل و اطلاعات بیشتر به کانال اهل الذکر در پیام رسان ایتا به آدرس eitaa.com/joinchat/۳۱۷۹۸۰۷۲۲C۶۶۱۲۱۷d۸۰۷ مراجعه کنید یا با شماره ۳۲۰۰۸۶۹۱ تماس بگیرید.

کد خبر 1008852

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha