درخشش نوجوانان عضو کانون پرورش فکری در مهرواره کشوری «دنیای ما زیباست»

جواد زاهدی گفت: ۲ نوجوان عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز شماره ۲ مهاباد، در مهرواره کشوری «دنیای ما زیباست»، عنوان برگزیده را کسب کردند.

«جواد زاهدی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان از ارومیه، گفت: به این مهرواره کشوری حدود  ۶۱۷ اثر از کل کشور  ارسال شده بود که ۲ نوجوان عضو کانون پرورش فکری مرکز شماره ۲ مهاباد، در این رقابت برگزیده شدند.

 

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی افزود: «پریا رضوان» و «ثریا پسوه ای» در بخش ۱۵ سال به بالای این رقابت هنری، عنوان برگزیده را کسب کردند.

 

وی با بیان اینکه باید در راستای کشف و پرورش استعداد های کودکان و نوجوانان بیش از گذشته کوشا باشیم، تصریح کرد: خوشبختانه در سال های اخیر شاهد درخشش بچه های کانونی در سطح کشور بوده ایم که این مهم ما را در مسیر خود ثابت قدم می کند.

 

این مسئول ادامه داد:در این مهرواره که فراخوان آن در پاییز امسال از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک منتشر شده بود، ۵۷۰ کودک و نوجوان در آن شرکت کرده و آثار خود را فرستاده بودند.

 

زاهدی خاطرنشان کرد: ۷۰ اثر به عنوان آثار برگزیده این مهرواره انتخاب شدند که 2 اثر نیز متعلق به بچه های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان مهاباد است.

 

گفتنی است، آثار برگزیده‌ این مهرواره به‌زودی در قالب کتابی منتشر و از اعضای برگزیده با اهدای جوایز و لوح سپاس، قدردانی خواهد شد.

کد خبر 1008868

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha