سردار سلیمانی متعلق به جهان اسلام و انسان های آزادی خواه است

جاویدان، گفت: قاسم سلیمانی نه فقط برای ملت ایران بلکه متعلق به همه جهان اسلام و انسان های ازادی خواه است که نبرد با استکبار را دنبال می کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کرمانشاه، سردار " علی اکبر جاویدان" در نشست هم اندیشی انتظام و امنیت و مکتب سپهد شهید حاج قاسم سلیمانی که در پردیس انتظامی کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: بدون شک مکتب پربار حاج قاسم سلیمانی و تداوم راه این شهید سرافراز  می تواند طومار ظلم استکبار و در راس آن ها آمریکای جنایتکار را در هم بپیچد.

 

وی خاطر نشان کرد: تداوم راه شهید سلیمانی و پیروی از مکتب فرمانده مقاومت در نهایت به نابودی استکبار می انجامد که همه ما به عنوان سربازان ولایت مکلف به ادامه این راه مقدس هستیم.

 

 جاویدان با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه شهید سلیمانی یک شخص نیست بلکه یک مکتب است؛ افزود: حاج قاسم به درجه ای رسیده بود که رهبر معظم انقلاب به عنوان نایب امام عصر(عج) فرمودند که من مقابل ایشان تعظیم می کنم.

 

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: شهید سلیمانی چه در دوران دفاع مقدس و چه پس از آن جانانه با دشمنان مبارزه کرد و به عنوان سربازی فداکار برای کشور و ولایت همیشه در میدان بود تا اینکه مزد سال ها مجاهدت خود را با شهادت گرفت.

 

وی با بیان اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی فرزند عاشوراست، گفت: خداوند متعال شهادت را نصیب ایشان کرد تا با عزتمندی به مولای شهیدش حضرت امام حسین(ع) پیوست.

 

جاویدان در ادامه به برخی ویژگی های بارز شهید سلیمانی پرداخت و گفت: خدامحوری، تقوا، ولایت مداری، شجاعت با تدبیر و دشمن شناسی از جمله آنها بود که حاج قاسم را از بقیه متمایز کرده بود.

 

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در پایان با گرامیداشت یاد و خاطره مجاهدت های سپهبد حاج قاسم سلیمانی، گفت: عمل به توصیه ها و تداوم راه ایشان می تواند انقلاب را از شر دشمنان بیش از پیش مصون نگاه داشته و بر اقتدار و عزتش بیفزاید.

کد خبر 1008880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha