خدمت به نیت امام رضا(ع) از اجرای طرح «سفره مهربانی۳» تا ویزیت رایگان نیازمندان

فاضل زاده از اجرای طرح «سفره مهربانی۳» با محوریت توزیع نان متبرک با مشارکت بنیاد کرامت رضوی خبر داد و گفت : در این مرحله ۱۷۵ کارت نان به ارزش ۷۸۷ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال بین نیازمندان قائمشهر توزیع شد.

«محمدصادق فاضل زاده» ضمن تشریح خدمات عام المنفعه خادمیاران رضوی شهرستان قائم شهر به خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری گفت: طرح حمایت از اقشار کم بضاعت و آسیب دیده با محوریت توزیع نان متبرک با مشارکت بنیاد کرامت رضوی در حال اجراست و  در مرحله سوم اجرای طرح سفره ی مهربانی ، تعداد ۱۷۵ کارت هدیه ویژه نان متبرک به ارزش ۷۸۷ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال با مشارکت بنیاد کرامت رضوی تهیه و به همراه تبرک رضوی، در حال توزیع بین نیازمندان و آسیب دیدگان کرونایی است.

 

مسئول دفتر مرکزی کانون خدمت رضوی شهرستان قائم شهر از اوج گرفتن خدمت به نیازمندان در آستانه ی ایام فاطمیه خبر داد و افزود: به همت خادمیاران کانون محله ای خدمت رضوی شهدای مسجدالرسول (ص) شهرستان قائم شهر، به مناسبت فرارسیدن ایام فاطمیه، خدماتی به ارزش بیش از دو میلیارد و ۴۲۶ میلیون ریال به محرومان و نیازمندان ارائه شد .

 

وی ادامه داد: خدماتی مانند نگهداری و انجام امورات فرد از کار افتاده ی نیازمند به نیت امام رئوف آقا علی بن موسی الرضا (ع) و همچنین به مناسبت ایام فاطمیه، تهیه غذا و دارو و پرداخت هزینه درمان بیماران نیازمند، تهیه هزینه ایاب و ذهاب افراد ناتوان در سطح شهر برای انجام امور شخصی، اهدای هدایای کمک نقدی و پرداخت اجاره بهای منزل با عنوان طرح آقا حساب کردند، تهیه و توزیع کارت طرح نان بین جامعه هدف با مشارکت بنیاد کرامت رضوی و همچنین بخشیدن مبلغ طلب خادمیار به شخص ورشکسته از دیگر این خدمات بوده است .

فاضل زاده اضافه کرد: همچنین پنج کانون محله ای خدمت رضوی شهرستان قائم شهر، به مناسبت فرارسیدن ایام فاطمیه ، کمک هایی به ارزش ۱۱۹ میلیون و ۷۰۰ هزار ریال را به نیت معین الضعفاء حضرت امام رضا (ع) به محرومان و نیازمندان اهداء کردند .

وی، تهیه یخچال برای نوعروس خانواده ی محروم، تهیه و اهدا کارت هدیه و کارت طرح نان و بسته های گوشت و کالای معیشتی به نیازمندان، تهیه و اهدا بسته های میوه به کارکنان بیمارستان رازی، انجام ویزیت، تزریقات، سرم تراپی و بخیه بیماران بی بضاعت به طور رایگان را از جمله این خدمات برشمرد.

فاضل زاده از قرائت دو ختم قرآن کریم و ۱۴ هزار صلوات به نیت حضرت فاطمه زهرا (س) و سردار شهید قاسم سلیمانی و همرزمانش، برگزاری دو مرحله روضه خانگی به نام حضرت فاطمه زهرا (س) در منزل روحانی شهید قربان علی بهرامی همراه با سخنرانی امام جماعت خادمیار و مداحی به همت خادمیاران رضوی خبر داد .

 

وی یادآورشد: کانون محله ای خدمت رضوی شهدای قراخیل، شهید عبدی ۱۶متری دوم، چمازکتی، شهدای مسجدالرسول (ص) و شهدای چشمه سر کانون هایی بودند که در این فعالیت های امام رضایی مشارکت داشتند.

 

فاضل زاده در پایان از ذبح قربانی گوسفند به نیت سلامتی امام زمان (عج) و رفع بلا خبر داد و گفت:  طرح قربانی در هرماه قمری به نیت سلامتی امام زمان (عج) و به همت کانون بانوان خدمت رضوی شهرستان قائم شهر اجرا می شود.

وی افزود: در چهارشنبه ی امام رضایی و هشتمین روز جمادی الاول، به نام امام هشتم آقا علی بن موسی الرضا (ع) ، یک رأس گوسفند به ارزش 20 میلیون ریال قربانی و گوشت آن را با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در بین ۳۸ خانواده ی نیازمند توزیع شد .

کد خبر 1008891

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha