اجرای برنامه‌های مؤمنانه مردم برای کمک به محرومان در دنیا بی‌نظیر است

آیت الله علما، گفت: برنامه های مؤمنانه مردم برای کمک به محرومان کشور در ایام کرونا در دنیا بی نظیر است.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کرمانشاه، آیت الله علماء در دیدار با اعضای هیأت کشتی استان کرمانشاه؛ ضمن عرض تسلیت ایام فاطمیه و سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: کرمانشاه از دیر باز به پهلوانی و مردانگی شهره عام و خاص بوده، لذا این ثروت ارزشمند اجتماعی باید حفظ شود و به آیندگان منتقل گردد.

 

امام جمعه کرمانشاه افزود: اگر می بینید کار های بسیار خوب و بنیادی را بزرگان انجام داده اند، همه به برکت انقلاب اسلامی بوده که نمونه بارز آن برنامه های مؤمنانه مردم برای کمک به محرومان کشور در ایام کرونا می باشد، که با جرأت می توان گفت در دنیا بی نظیر است، زیرا در برخی کشور ها، صف مردم برای دریافت غذا، به بیش از 7 کیلومتر می رسید، اما به رغم تحریم های ظالمانه استکبار، خوشبختانه در کشور ما مشکلی نداشتیم.

 

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به اهمیت کشتی پهلوانی و اثرات ارزشمند آن در سطح اجتماع تأکید کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی با استفاده از همین برنامه های عام پسند توانست، کار های بزرگی در سطح استان کرمان انجام دهد، آن شهید بزرگ در تمامی شهر های استان کرمان حسینیه ساخت و کار های عام المنفعه را از طریق حسینیه ها انجام می داد.

 

وی تصریح کرد: انجام برخی کارها با پول انجام نمی شود، بلکه تدبیر و مدیریت بهینه می‌خواهد، لذا باید با تدبیر و اندیشه جوانان را به سوی انقلاب جذب کنیم و حتی کسانی را که نسبت به انقلاب موضع درستی هم ندارند را جذب کنیم زیرا این ها فرزندان ما هستند و سرمایه های انسانی این نظام و کشور می باشند.

 

گفتنی است قبل از سخنان  آیت الله علماء، مهندس سالار احمد زاده عضوشورای اسلامی شهر کرمانشاه و رئیس هیأت کشتی استان گزارشی از برنامه کشتی پهلوانی را به استحضار  حاضران رساند.

کد خبر 1008898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha