برگزاری محفل انس با قرآن به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی در زندان ساری

به مناسبت گرامیداشت اولین سالگرد شهادت سرادر«قاسم سلیمانی» با حضور مدیرکل زندان های استان مازندران برنامه محفل انس با قرآن کریم با شکوه خاصی در زندان ساری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، در ادامه اجرای سلسله برنامه های مکتب حاج قاسم با نام یادواره «لبخند ماه» و به مناسبت پاسداشت اولین سالگرد شهادت سردار اخلاق و ایثار محفل انس با قرآن در مجتمع فرهنگی و آموزشی زندان ساری برگزار شد.

این مراسم دریک فضای معنوی خاص با حضور مدیرکل زندان های استان مازندران و جمعی از کارکنان و زندانیان و با دعوت از قاریان و حافظان کشوری و استانی و قاری همکار و مددجو آغاز گردید.

 

مدیرکل زندان های استان مازندران در حاشیه این برنامه معنوی و روحانی ضمن ابراز رضایت از اجرای محفل انس با قرآن در زندان، بر اهتمام ویژه، استمرار و جدیت در برگزاری برنامه های قرآنی تأکید کرد .

 

«علی استادی» افزود: ترویج و نهادینه سازی فرهنگ قرآنی در پروسه اصلاح وتربیت و خود سازی از تاثیر گذارترین و کلیدی ترین عوامل بازدارنده و هدایت کننده محسوب می شود .

 

وی بیان کرد: پایه و اساس شکل گیری مکتب شهید حاج «قاسم سلیمانی» و تداوم آن و تفکر این سردار بزرگ برگرفته از فرهنگ و تعالیم دینی و قرآنی است که این گونه در دل و جان تمام انسان ها و جریان های ارزشی رسوخ کرده و سردار دل ها ملقب شده است .

 

استادی همچنین ترویج و تعلیم مبانی این مکتب و الگو سازی شخصیت والای این سردار جلیل القدر را فرصت مناسبی برای خودسازی همه کارکنان و پرسنل خدوم سازمان زندان ها به ویژه مددجویان عزیز دانسته است.

 

«محمد رضا رضایی» از حافظین برگزیده بین المللی در استان با حضور در جایگاه آیات انتخابی زندانیان و کارکنان را با تسلط و شکوه خاصی قرائت نموده و فضای عطرآگین تلاوت آیات آسمانی با نوای حزین وی آکنده شده و معنویت زایدالوصفی را در دل تشنگان کلام وحی به وجود آورد.

کد خبر 1008939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha