عیادت نماینده مقام معظم رهبری از آیت الله مصباح یزدی

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با حضور در یکی از بیمارستان‌های تهران از آیت الله مصباح یزدی عیادت و با ابلاغ سلام رهبر معظم انقلاب اسلامی برای ایشان دعا و آرزوی سلامتی کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، حجت الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی امروز(دوشنبه۸دی) به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب، از آیت الله مصباح یزدی عیادت کرد.

 

رئیس دفتر مقام معظم رهبری امروز با حضور در یکی از بیمارستان‌های تهران  از آیت الله مصباح یزدی عیادت و با ابلاغ سلام رهبر معظم انقلاب اسلامی برای ایشان دعا و آرزوی سلامتی کرد.

 

حجت الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی پس از ملاقات در گفتگو با خبرنگار صدا و سیما ضمن تجلیل از تواضع اخلاص و ولایتمداری آیت الله مصباح یزدی گفت:  «آقا فرمودند که به ایشان سلام مرا برسانید و بگویید که من هر شب برای شما دعا می‌کنم. عین عبارتی بود که آقا فرمودند.»

 

حجت الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی با اشاره به شخصیت آیت الله مصباح یزدیگفت: صراحت بیان از ویژگی های ایشان است و بدون هیچ واهمه های آنچه را که باید مطرح می کند.

 

لازم به ذکر است آیت الله مصباح یزدی که از بیماری گوارشی رنج می برد از روز شنبه در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری شده است.

کد خبر 1008952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha