دیدار با خانواده شهدای حادثه تشییع شهید سلیمانی+تصاویر

در آستانه نخستین سالگرد شهادت سپهبدحاج قاسم سلیمانی؛ جمعی از مسئولین با تعدادی از خانواده های شهدای حادثه تشییع شهدای مقاومت در کرمان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ در آستانه نخستین سالگرد شهادت سپهبدحاج قاسم سلیمانی؛ سردار حسین معروفی، فرمانده سپاه ثارالله استان به اتفاق نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با تعدادی از خانواده های شهدای حادثه تشییع شهدای مقاومت در کرمان دیدار و گفتگو کردند.

 

 

سردار حسین معروفی با اشاره به اینکه از ۶۱ شهید حادثه تشییع ۵۰ شهید در استان کرمان و ۱۱ شهید خارج از استان است؛ افزود: امشب با همه این خانواده دیدار انجام می شود و در خارج از استان هم فرمانده سپاه آن استان باید این برنامه را انجام دهد.

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان اظهار کرد: موضوعاتی درباره حقوق و دیه و... این شهدا بود که همه حل و فص شد اما باز هم موضوعاتی هست که باید ساماندهی شود زیرا به طور مثال یک خانواده که پدر خود را از دست داده و مادر هم در این حادثه شهید شده، مسائلی دارند که باید آن را سر و سامان داد.

 

وی از برگزاری مراسم یادواره شهدای حادثه تشییع شهدای مقاومت در ایام سالگرد شهید سلیمانی خبر داد.

 

شهیدان مائده کریم آبادی، زهرا گوهری فرد، فاطمه کمساری، فاطمه مقصودی، فریبا شریعت زاده میرحسینی و... از شهدایی هستند که این دیدار امشب با خانواده ایشان انجام شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1008987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha