ناظران سلامت هلال‌احمر در بندر آستارا تجلیل شدند

ناظران سلامت جمعت هلال‌احمر بندر آستارا طی آیینی تجلیل و قدردانی شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، در مراسمی که امروز(دوشنبه، ۸ دی) با حضور رییس جمعیت هلال‌احمر آستارا و اعضای شورای اجرایی این جمعیت برگزار شد از خدمات داوطلبین فعال در طرح «ناظران سلامت» اين شهرستان تجليل و قدردانی شد.

 

«حسین خورشیدی» در این مراسم اظهارکرد: در اجرای مرحله اول طرح«ناظران سلامت» در مجموع ۸۰ تیم به کار گرفته شدند.

 

رییس جمعیت هلال‌احمر بندر آستارا با بیان‌اینکه مرحله اول این طرح همزمان با طرح محله محور شهید حاج قاسم سلیمانی از ۸ آذر در این شهرستان آغاز و ۲۵ آذر به پایان رسید، افزود: در قالب اجرای طرح «ناظران سلامت»، ۲ هزار و ۶۹۹ نفر از بازاریان آستارا نسبت به ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در برابر کووید ۱۹ آگاه شدند.

 

وی با اشاره به‌اینکه مرحله دوم طرح«ناظران سلامت» از شنبه هفته جاری با همکاری واحد بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان و بسیج جامعه پزشکی در شهرستان آستارا آغاز شده است، تصریح‌کرد: طرح ناظران سلامت به منظور قطع زنجیره کرونا ویروس، جلوگیری از شیوع آن و حمایت از زندگی و سلامت انسان‌‌ها اجرا می‌شود و ارائه خدمات داوطلبانه با رعایت کرامت انسانی بهره‌وران از رویکردهای طرح ناظران سلامت است.

 

خورشیدی گفت: در قالب این طرح داوطلبین جمعیت هلال‌احمر، کارشناسان بهداشت محیط  و اعضای بسیج جامعه پزشکی در بین بازاریان و اصناف حضور پیدا کرده و ضمن بازدید از واحدهای صنفی؛ در زمینه آموزش عمومی و توصیه‌های بهداشتی، توزیع بروشورهای بهداشتی و تکمیل چک لیست‌های مربوط به رعایت پروتکل‌های بهداشتی فعالیت می‌کنند.

 

گفتنی است، در پایان این آیین از داوطلبین فعال در طرح«ناظران سلامت» و امدادگرانی که درجه‌ای امدادگری آنها ارتقاء یافته بود، تجلیل و قدردانی شد.

کد خبر 1008992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha