برپایی رویداد نمایشی مالک آسمانی با شعار بصیرت فاطمی، ولایت مداری و مقاومت علوی

مقدم با اشاره به اهمیت گرامیداشت دهه بصیرت گفت: رویداد نمایشی مالک آسمانی با شعار بصیرت فاطمی، ولایت مداری و مقاومت علوی برپا شد.

« ناصر مقدم» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گرامیداشت دهه بصیرت گفت: رویداد نمایشی مالک آسمانی با شعار بصیرت فاطمی، ولایت مداری و مقاومت علوی برپا شد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز افزود: دهه بصیرت و میثاق با ولایت مصادف با 9 دی تا سالروز شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی فرصت تبیین ارزش های ایمانی و الهی در میان نوجوانان و جوانان است.

 

وی عنوان کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان اسطوره ملی مقاومت است که یاد و خاطره وی در اذهان عموم مردم جاودان است، به ویژه آنکه در عرصه دفاع از ولایت و دفاع از حرم به مقام شهادت رسید.

 

مقدم اظهار کرد: ویژه برنامه دهه بصیرت در قالب رویداد نمایشی مالک آسمانی با همکاری انجمن هنرهای نمایشی استان البرز از تاریخ 9 تا 19 دی در قالب فضای مجازی از ساعت 19 برپا می شود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز خاطرنشان کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز نیز اقامه عزای فاطمی را در ایام فاطمیه به فضای مجازی منوط کرده اند. 

 

 

کد خبر 1008993

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha