اقتدار ایران مرهون فداکاری ‌های سردارانی چون شهید قاسم سلیمانی‌ است

جمالی پور گفت: تمامی پیشرفت‌های علمی و نظامی و اقتدار ایران عزیز، مرهون فداکاری ‌های سردارانی چون شهید قاسم سلیمانی و دانشمندانی مانند فخری زاده‌ ها است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، «هدایت الله جمالی پور» در دیدار با فرمانده تیپ ۸۲ سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین بیان کرد: حاج قاسم سلیمانی، سردار دل‌ها از خود رسته و به خدا پیوسته بود، سردار سلیمانی برای تمامی افرادی که دل بسته کشور و نظام هستند الگوی تمام عیاری به شمار می‌ رود.

 

استاندار قزوین افزود: درون سپاه سردارانی همچون سردار سلیمانی کم نیستند و کشور نیازمند استفاده از ظرفیت این قهرمانان است.

 

وی عنوان کرد: مجموعه سپاه استان در شرایط سخت آب و هوایی و حساسیت‌های منطقه با وجود اشرار و گروه‌های معاند در مرزها، امنیت بسیار پایداری را در منطقه شمال ‌غرب کشور ایجاد کرده که حاصل مشارکت ارتش و نیروی انتظامی است.

 

جمالی پور اعلام کرد: امنیت موجود در کشور نشان از اقتدار در کشور است و اگر این امنیت مقتدرانه وجود نداشت قطع یقین ما امروز در وضعیت پیچیده ‌ای به سر می‌بردیم و تلاش سپاه در این زمینه بسیار قابل تقدیر است.

 

فرمانده تیپ ۸۲ سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین هم در این دیدار با تاکید بر اینکه همه ما باید مکتب سردار سلیمانی را دنبال کنیم، افزود: ارتباط بین مسئولان دولتی و سپاه ارزشمند است و نشان می‌ دهد که همه در یک مسیر قرار داریم.

 

سرهنگ مهرداد افروزی افزود: اصلی‌ترین هدف حضور سپاه در این مناطق، ایجاد امنیت و جلوگیری و مقابله با گروهک‌ها در اقلیم کردستان عراق است، به علاوه در کنار مرزبانان ناجا که درحال جانفشانی در مسیر امنیت پایدار هستند، فعالیت می‌کنیم.

 

وی با بیان اینکه جلوگیری از قاچاق و ورود مشروبات الکی از دیگر اقدامات ما است، توضیح داد: خروج احشام از کشور از مسائل اصلی قاچاق بوده به گونه‌ای که بیشترین تلاش ما در سال جاری برای جلوگیری از خروج احشام است.

 

فرمانده تیپ ۸۲ سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین اعلام کرد: تاکنون در منطقه‌ مأموریت ما بیش از 8 هزار و ۲۰۰ رأس گوسفند کشف و از خروج آن جلوگیری شده است؛ همچنین مقابله با ورود مشروبات الکلی که رژیم غاصب صهیونیستی در آن ورود پیدا کرده و درحال تلاش برای مواجه کردن کشور با چنین مشکلاتی است، ادامه دارد.

 

وی تاکید کرد: رسالت سپاه فقط نظامی نیست و از این رو در حوزه حفاظتی خود در سردشت از خرداد سال گذشته مردم یاری آغاز شده و به نوعی به نمایندگی از دولت در زمینه فعالیت با دستگاه‌ های مهندسی همکاری صورت گرفته و بیش از یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان طرح اجرا شده است.

 

گفتنی است این دیدار تمثال شهید سلیمانی توسط فرمانده تیپ ۸۲ سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین به استاندار قزوین اهدا شد.

 

کد خبر 1009041

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha