توزیع ۳۰۰ لباس گرم به کودکان کار به نیابت از شهید سلیمانی از سوی آستان امامزاده روح الله(ع)/ اجرای طرح «تبرکات فاطمی»

حجت الاسلام رسولی با اشاره به اجرای پویش «زمستان گرم» همزمان با فصل سرما گفت: براساس این پویش به ۳۰۰ کودک کار به نیت شهید حاج قاسم سلیمانی لباس گرم و بن خرید البسه گرم اهدا می شود.

حجت الاسلام «حجر رسولی» در گفت و گو با خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان از انجام پویش «زمستان گرم» به نیابت از شهید سردار حاج قاسم سلیمانی خبر داد و اظهار کرد: همه ساله در فصل سرما پویشی تحت عنوان «زمستان گرم» راه اندازی می شد که لباس گرم به کمک خیرین تهیه و به افراد نیازمند توزیع می شد، امسال به دلیل اینکه شرایط بحران کرونا با سالگرد شهادت شهید سلیمانی در فصل زمستان همزمان شده است، به همین جهت ما به نیابت از این شهید سرفرازاسلام امسال این پویش با قوت بیشتر انجام می دهیم.

 

مدیر آستان امامزاده روح الله(ع) واقع در خیابان امام خمینی(ره) بیان کرد:مقرر شد، به نیابت از شهید سلیمانی به 300 کودک کار شال گردن و کلاهی که به همت خادمین این آستان بافته شده است، توزیع شود. ضمن اینکه بن های 500 هزار تومانی خرید البسه گرم نیز به  این افراد تقدیم می شود.

 

وی ادامه داد: بن های خرید البسه گرم از محل نیات موقوفات اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه سه تهران تامین شده است که با مشارکت مرکز افق امامزاده روح الله(ع) این پویش را انجام می دهند.

 

حجت الاسلام رسولی در ادامه با اشاره به برنامه های تدارک دیده شده از سوی امامزاده روح الله(ع) برای ایام فاطمیه گفت: طرح «تبرکات فاطمی» از جمله طرح هایی است که به مناسبت این ایام در حال اجرا است و قرارشده است در فاطمیه دوم با کمک خیرین در چهار مرحله 110 بسته غذایی به ارزش 400 هزار تومان به افراد کم برخوردار تحت پوشش امامزاده توزیع کنیم.

 

مدیرآستان امامزاده روح الله(ع) اضافه کرد: همچنین در ایام فاطمیه دوم 10 روز به صورت مجازی برنامه گفت و گو محور و مرثیه سرایی شهادت حضرت فاطمه (س) تحت عنوان« نفحات» با حضور کارشناسان دینی در امامزاده روح الله(ع) پخش می شود. علاوه بر آن در این روزها پخت غذای گرم و توزیع در میان نیازمندان را هم خواهیم داشت.

 

کد خبر 1009052

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha