روزانه ۱۰ دقیقه کتاب فرهنگ نامه زندگی در دوران حکومت حضرت مهدی(عج) را مرور کنیم

نهضت جهانی نهج البلاغه خوانی با اجرای طرح اجرای طرح هر محبّ علی(ع) یک کانال و ۱۱۰ عضو طرحی را مبنا قرار داده است تا براساس آن روزانه ۱۰ دقیقه کتاب فرهنگ نامه زندگی در دوران حکومت حضرت مهدی(عج) را مرور کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، نهضت جهانی نهج البلاغه خوانی در قالب طرحی با عنوان هر محب علی یک کانال و ۱۱۰ عضو گامی در جهت آشنایی و ارتباط بیشتر با کتاب نفیس نهج البلاغه شریف گذاشته است.

 

براساس این طرح، « هر محب علی(ع) یک کانال و ۱۱۰ عضو» را مبنا قرار داده است، مبنایی که براساس آن مردم با فرهنگ زیست در حکومت امام زمان و وظایف دوران انتظار، در حرکتی خودجوش امید دارند که حقیقت غدیر را به وادی ظهور منجی عالم بشریت برسانند. 

 

این طرح می افزاید: ادعای یاری امام اگر صرفا به شعار بود، امروز حاضران در غدیر و کوفیان ۶۱ هجری روسیاه ترین مردم تاریخ نبودند! پس برای آنکه به حقیقت بیعت شکن و اهل کوفه نباشیم باید تاسی کنیم به صدیقه طاهره سلام الله علیها که با جسم مجروح و قلب شکسته دست حسنین خردسال را گرفحت و ۴۰ شب درِ خانه ها را زد و برای امامش یار طلب کرد. 

 

مبتنی بر این طرح، از روز شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها روزانه حداقل ۱۰ دقیقه پای نهج البلاغه فرهنگنامه زندگی در حکومت امام زمان علیه السلام بنشینیم و با روش آسان نهضت جهانی نهج البلاغه خوانی آن را خوانیم و بفهمیم و عمل کنیم. 

 

 هر کدام از ما حداقل یک کانال با حداقل ۱۱۰ عضو بسازیم و از طریق محتوای آماده ای که در کانال ادمین یار @adminyar110 آن را مدیریت کنیم.

 

تلاش مجدانه داشته باشیم برای افزایش کانال ها در همه پیام رسانها و افزایش جذب یار خصوصا از جوانان و نوجوانان .

 

۱. برای عضویت در این طرح نام، سن،شهر و تحصیلات خود را به 30003130313 پیامک کنید.
۲. برای مدیریت کانال خود می توانید محتوای آماده را بطور دوزانه و منظم از کانال ادمین یار نهضت @adminyar110 برداشته و در کانال خود منتشر نمایید.
۳. دائما به کانال ادمین یار سر بزنید تا اطلاعیه ها و محتواهای جدید آگاهی یابید. ضمنا برنامه زمانبندی انتشار محتوا در همین کانال موجودی است.
☎️ هرگونه پرسش یا اعلام آمادگی برای همکاری در تولید محتوا و محصول رسانه ای را با شماره 0253174 در میان بگذارید.

 

 

کد خبر 1009067

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha