تابلو «سردار دلها» توسط هنرمند نوجوان آران و بیدگلی به تصویر کشیده شد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل گفت: هنرمند نوجوان آران و بیدگلی تصویر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را با نام «سردار دلها» نقاشی کرد.

«سعید ضابطی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل با گرامیداشت سالگرد عروج سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: ابعاد شخصیتی و شهادت مظلومانه این سردار ارزشمند انقلاب آن قدر گسترده است که هنرمندان در جای جای کشور احساسات و تالمات خود را از طریق ابزار هنر به دنیا نشان دهند.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل افزود: هنرمند نوجوان ۱۵ ساله «زهرا کدخدایی» به مناسبت سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، تابلوی نقاشی از تصویر سیدالشهدای مقاومت را نقاشی کرد.

 

سعید ضابطی افزود: این اثر هنری با نام «سردار دلها» با تکنیک رنگ و روغن در ابعاد ۵۰ در ۵۰ سانتی متر در مدت دو ماه و با بیش از ۵۰ ساعت کار تهیه شده است.

 

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل افزود: این هنرمند نوجوان از سال ۱۳۹۲ شروع به کار نقاشی کرده و تاکنون ۱۲ اثر تابلو نقاشی از خود بر جای گذاشته است. وی همچنین در چند ورکشاپ نقاشی هم حضور داشته و چندین رتبه شهرستانی را  در نقاشی با تکنیک رنگ روغن کسب کرده است.


ضابطی افزود: این هنرمند نوجوان هدف از خلق این اثر هنری را علاقه به سردار سلیمانی و ادای دین به آرمان های شهدا و انقلاب اعلام کرده است./

 

 

کد خبر 1009073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha