« حماسه ۹ دی» نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است

پورحضرت گفت: حماسه ۹ دی نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی و برگ زرین دیگری بر افتخارات ملت شریف ایران اسلامی است.

«وحید پورحضرت» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ماسال با گرامیداشت سالروز حماسه ۹ دی اظهار کرد: حماسه ۹ دی نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی و برگ زرین دیگری بر افتخارات ملت ایران اسلامی است.

 

فرماندار ماسال افزود: این روز نماد عزت، اقتدار، سربلندی و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های ایران اسلامی ایستادند و با صدای رسا این مهم را به دنیای اسلام رساندند.

 

وی گفت: ۹ دی همان روزی است که مردم شریف ایران نشان دادند دشمنان واقعی اسلام و رهبری را خوب می‌شناسند و هرگز فریب حیله و نیرنگ‌های آنها را نخواهند خورد و همراه در حمایت از اسلام ناب محمدی و ولایت فقیه هوشیار هستند.

 

پورحضرت تصریح کرد: عظمت انقلاب اسلامی همواره سبب هراس و کینه دشمنان شده است و در این راه از هیچ تلاشی برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی کوتاهی نکرده‌اند.

 

فرماندار ماسال با اشاره به اینکه به علت ویروس کرونا امسال برگزاری نشست‌ها و تجمعات گرامیداشت دهه بصیرت فاطمی و میثاق با ولایت امکانپذیر نیست اما رژه خودرویی صبح امروز(۹دی) در ماسال برگزار می‌شود بیان کرد: استفاده از ظرفیت فضای مجازی و رسانه‌ها برای تبیین این مناسبت‌ها در گرامیداست این دهه مورد تاکید است.

 

وی خاطرنشان کرد: ضمن گرامیداشت حماسه نهم دی، بار دیگر با آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی، امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری تجدید عهد و میثاق کرده و با ابراز انزجار از دشمنان انقلاب و میهن اسلامی اعلام می‌داریم در راه اهداف مقدس انقلاب، رهبری و نظام جمهوری اسلامی از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم کرد.

 

کد خبر 1009074

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha