۱۴ محفل اُنس با قرآن کریم در شهرهای خراسان جنوبی برگزار می شود

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی از برگزاری ۱۴ محفل اُنس با قرآن کریم در شهرهای استان به صورت حضوری و مجازی به یاد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی خبر داد.

حجت الاسلام «پرویز بخشی پور» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار کرد: با توجه به تقارن و همزمان شدن اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی با دهه فاطمیه مقرر شده است که در بقاع متبرکه استان محافل قرآنی برگزار شود.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی با بیان اینکه به مناسبت اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی 14 محفل قرآنی در سراسر استان برگزار می شود، گفت: در شهرهایی که وضعیت شیوع کرونا مناسب است به صورت حضوری و در سایر شهرهای استان به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

 

وی در ادامه بیان کرد: تعدادی از بقاع متبرکه که در داخل شهرها هستند از جمله بیرجند و فردوس میزبان برگزاری محفل اُنس با قرآن کریم به مناسبت شهادت سردار سلیمانی خواهند بود.

 

حجت الاسلام بخشی پور ادامه داد: این مراسم قرآنی در تمامی شهرهای خراسان جنوبی از جمله بیرجند، طبس، خضری، قاین، زیرکوه، سرایان، خوسف، نهبندان، سربیشه و غیره برگزار می شود تا بتوانیم در این شرایط اندکی یاد و خاطره شهید بزرگوار را زنده نگه داریم.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی در پایان گفت: به خاطر شرایط موجود سعی شده است که در برخی از بقاع متبرکه و اماکن عموی استان محافل قرآنی به یاد حاج قاسم سلیمانی برگزار شود.

کد خبر 1009081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha