کار جهادی در حوزه فرهنگ، یک نیاز غیر قابل انکار است

امام جمعه آران و بیدگل گفت: جهادی کار کردن به ویژه در حوزه فرهنگ با توجه به هجمه بسیار زیاد دشمن در فضای مجازی و رسانه ای یک نیاز غیر قابل انکار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی در دیدار با مدیر آموزش و پرورش آران و بیدگل به نقش آموزش و پرورش در رشد و بالندگی نسل جوان اشاره کرد و اظهار داشت: آینده هر کشوری با آموزش و پرورش نسل جوان برای موفقیت تضمین می شود و علم و عمل سر آغاز رشد انسان هاست.

 

امام جمعه آران و بیدگل ادامه داد: جهادی کار کردن به ویژه در حوزه فرهنگ با توجه به هجمه بسیار زیاد دشمن در فضای مجازی و رسانه ای یک نیاز غیر قابل انکار است و باید مدیران فرهنگی و آموزش و پرورش به صورت جهادی وارد شوند تا بتوانیم از آسیب های فرهنگی منحط غرب و آمریکا که به کشور وارد می شود جلوگیری کنیم.

 

حجت الاسلام سلیمانی به مسئله روز و مشکلات برپایی کلاس های مجازی و آنلاین اشاره کرد و گفت: الان بهترین فرصت برای پی بردن به نقش معلم و آموزگار در تربیت و آموزش دانش آموزان در طول دوره تحصیلی است که بدانیم معلمان چه سختی هایی در طول سال برای دانش آموزان متحمل می شوند و این کار جهادی جای تقدیر دارد.

 

امام جمعه آران و بیدگل از تلاش آموزش و پرورش و کمیته امداد امام خمینی (ره) برای تهیه وسایل آموزشی و کمک آموزشی دانش آموزان تقدیر کرد و گفت: زمانی جهاد، اعزام به جبهه و جنگ با دشمن بود و اکنون جهاد، کمک به مردم و دانش آموزان بی بضاعت برای ماندن در سنگر علم و دانش است و ما قدردان زحمات کمیته امداد امام خمینی(ره) و آموزش و پرورش هستیم.

 

 

آموزش و پرورش در تمام صحنه ها حضور دارد

 

مدیر آموزش و پرورش آران و بیدگل هم در این دیدار گفت: آموزش و پرورش وظیفه ذاتی خود می داند در تمام صحنه ها حضور داشته باشد. در جنگ تحمیلی جبهه ها از دانش آموزان و معلمان و فرهنگیان پر شد و تعداد زیادی از شهدای ایثارگر در جنگ سهم آموزش و پرورش شد، جایی که بالاترین آمار را در شهدای دانش آموز آران و بیدگل دارد همان گونه که در رتبه ایثار و شهادت در کشور نمونه و ممتاز است.

 

محمد معدندار ادامه داد: اکنون هم اگر کاری شده همت جهادگران بسیجی و حضور پر رنگ خیرین و کمیته امداد امام خمینی (ره) بوده که توانسته پشتوانه ما را محکم و گرم کند. در این دوره کرونایی همان جهاد زمان جنگ نیاز است و ما مفتخریم که تلاش می کنیم در سنگر آموزش بیش از حد توان خود به جامعه کمک کنیم تا دین خود را به انقلاب و ایران ادا کنیم.

 

در پایان این دیدار از سوی امام جمعه، گروه جهادی شهید محمد محرابی پناه، ناحیه مقاومت بسیج و کمیته امداد امام (ره) از «محمد معدندار» مدیر آموزش و پرورش آران و بیدگل به پاس سال ها تلاش جهادی برای کمک به دانش آموزان به ویژه دانش آموزان نیازمند و بی بضاعت و «رضا صاحب زاده» فرهنگی بسیجی و جهادگر که در تعامل و جذب خیرین در سطح شهرستان فعال هستند تقدیر شد.

کد خبر 1009098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha