مراسم دهه فاطمیه اول در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) صومعه‌سرا برگزار می‌شود

نفیسی گفت: مراسم دهه فاطمیه اول در کانون رایه‌العباس(ع) مسجد حضرت ابوالفضل(ع) صومعه‌سرا برگزار می‌شود.

«وحید نفیسی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا با تسلیت ایام سوگواری شهادت حضرت زهرا(س) اظهار کرد: به‌مناسبت گراميداشت ايام فاطميه، مراسم سخنرانی دهه اول فاطمیه در کانون رایه‌العباس(ع) مسجد حضرت ابوالفضل(ع) صومعه‌سرا برگزار می‌شود.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری رایه‌العباس(ع) مسجد حضرت ابوالفضل(ع) صومعه‌سرا با بیان اینکه این مراسم از هفتم دی ماه آغاز شده و تا 12 دی ماه همراه با اقامه نماز مغرب و عشاء ادامه دارد افزود: سخنران این مراسم‌ها حجت‌الاسلام ایلداری و مداحان پارسا، قربان‌نژاد و نفیسی هستند.

 

وی با بیان اینکه در این مراسم‌ها سخنران به بیان فضایل و جایگاه رفیع حضرت زهرا(س) می‌پردازند گفت: ترویج فرهنگ فاطمی، آشنایی جوانان و نوجوانان عضو کانون با سیره اخلاقی و رفتاری این بانوی بزرگ اسلام از اهداف برگزاری این مراسم‌ها است.

 

نفیسی با تاکید بر الگوگیری آحاد مردم به ویژه اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد از ولایت پذیری حضرت فاطمه(س) تصریح کرد: این بانوی بزرگ اسلام، یکی از بزرگترین بانوان دنیا و جهان اسلام است که سوره مبارکه کوثر نیز در شأن ایشان نازل شده است.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری رایه‌العباس(ع) مسجد حضرت ابوالفضل(ع) صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: زنان با منطبق کردن زندگی خود با ویژگی‌های شخصیتی و زندگی حضرت زهرا(س) و حرکت براساس آن می‌توانند جایگاه خود را در جامعه ارتقا بخشند.

کد خبر 1009106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha