امید آفرینی و ایجاد شور و نشاط باید رویکرد اصلی برنامه های دهه فجر باشد

اکرمی با بیان اینکه امیدآفرینی و ایجاد شور و نشاط باید رویکرد اصلی برنامه‌های دهه فجر باشد، گفت: امروز دشمنان نظام و انقلاب اسلامی درصدد ایجاد یاس و ناامیدی در مردم هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، «بهروز اکرمی» در نخستین جلسه ستاد گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در استان مرکزی، ضمن گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر گفت: دهه فجر یاد آور انقلابی بزرگ و پیروزی ارزشمند در تاریخ ایران است که این مهم باید همواره در جامعه و در بین نسل جوان  و نوجوان تبیین شود.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی با اشاره به اینکه امید آفرینی و ایجاد شور و نشاط باید رویکرد اصلی برنامه های دهه فجر باشد، افزود: دهه فجر خود یاد آور روزهای امید بخش در تاریخ ایران اسلامی است و امروز شاهد هستیم که دشمنان نظام و انقلاب اسلامی این مهم را نشانه گرفته و در صدد ایجاد یاس و ناامیدی در مردم هستند.

 

وی در ادامه با بیان اینکه 22 بهمن سال 57  یادآور حماسه تاریخی و بزرگ در تاریخ ملت ایران است، ادامه داد: ملت ایران در بهمن سال 1357 شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی را سر داده و با این شعار رژیم شاهنشاهی را سرنگون کردند.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی صیانت از  آرمان های نظام جمهوری اسلامی  و حفظ و حراست از آن ها را ضروری دانست و گفت: رویکرد برنامه های دهه فجر امسال باید بر مبنای حرکت مردمی باشد  و ملت بزرگ ایران با هر نوع تفکر، گرایش و سلیقه‌ای باید ندای جمهوری اسلامی را فریاد بزنند.

 

بهره گیری از فضای مجازی در برنامه های دهه فجر

در ادامه این نشست حجت‌الاسلام «عباس دانشی» نیز به بیان سخنانی در رابطه با اهمیت دهه فجر و گرامیداشت این ایام پرداخت و گفت: شیوع ویروس کرونا مشکلاتی را برای برگزاری برنامه های جمعی و گروهی به وجود آورده است و در حال حاضرامکان برگزاری برنامه‌های دهه فجر به شکل حضوری و همانند سال های گذشته وجود ندارد.

 

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی رعایت پروتکل ها و دستورالعمل های بهداشتی را ضروری دانست و بیان کرد: حفظ سلامت افراد جامعه در اولویت کارها و برنامه ها قرار دارد.

 

وی با اشاره به بهره گیری از فضای مجازی در برنامه های دهه فجر بیان کرد: در دهه فجر امسال برنامه های متنوع و متعددی در فضای مجازی  برگزار می‌شود و در این ایام بیش از دو هزار برنامه در سطح استان برگزار می شود.

کد خبر 1009109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha