مشارکت فعال فرهنگیان آران و بیدگل در اکرام ایتام و کمک به نیازمندان

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) آران و بیدگل گفت: معلمان و فرهنگیان این شهرستان در سطح کشور نمونه هستند و در حوزه اکرام ایتام و کمک به نیازمندان مشارکت فعالی با کمیته امداد امام خمینی(ره) دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، «حسن اسماعیلی» در دیدار با مدیر آموزش و پرورش آران و بیدگل گفت: سنگ بنای رابطه کمیته امداد با آموزش و پرورش تعامل دو طرفه بوده است و خوشبختانه معلمان و فرهنگیان این شهرستان در سطح کشور نمونه هستند و در حوزه اکرام ایتام و کمک به نیازمندان مشارکت فعالی با کمیته امداد امام خمینی(ره) دارند.

 

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) آران و بیدگل افزود: در بحث شناسایی و کمک به دانش آموزان بی بضاعت و نیازمند، کارهای خوبی از طرف آموزش و پرورش صورت گرفته است و با هم افزایی دو طرف و خیرین شاهد کمک های خوبی به خانواده و دانش آموزان نیازمند و تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی ( ره) در طول سال ها بوده ایم.

 

اسماعیلی افزود: حتی کارمندانی بوده اند که برای تامین وسایل آموزشی همچون موبایل و تبلت از حقوق خود کمک کرده اند و با خیرین جلساتی داشته اند تا مشکلات دانش آموزان تا حدودی مرتفع شود و این اقدامات شایسته تقدیر است.

 

 

نهادهای فرهنگی برای بالندگی علمی و معنوی کشور به آموزش و پرورش کمک کنند

 

فرمانده گردان ۱۱۷ امام حسین (ع) آران و بیدگل هم در این دیدار گفت: سنگر علم و دانش باید بسیار محکم و جدی باشد تا زیر بنای یک کشور با اصول و سلامت ساخته شود و افرادی امثال حاج قاسم سلیمانی ها در آن رشد و نمو پیدا کنند، باید سیره و هدف سردار سلیمانی در مراکز علمی، فرهنگی و پژوهشی سال های سال تدریس شود و بتوانیم نخبگانی با سیره سردار سلیمانی پرورش دهیم.

 

سرگرد محسن زاده افزود: حوزه فرهنگ خیلی گسترده است و باید برای بالندگی علمی و معنوی کشور نهادهای فرهنگی و علمی به آموزش و پرورش کمک کنند تا در آینده بتوانیم کشوری قدرتمندتر و شکوفاتر در سطح منطقه و بین المللی داشته باشیم و نیروی مقاومت بسیج و سپاه آماده همه گونه همکاری را در این راستا با آموزش و پرورش دارد، ما در تمام صحنه ها برای حفظ و بالندگی نظام و مردم در صحنه حاضر هستیم.

 

فعالیت ۵۰ گروه جهادی در آران و بیدگل

 

مسؤول بسیج سازندگی آران و بیدگل هم در این مراسم گفت: سنگر علم و تربیت همکاری همه جانبه را می طلبد و باید به این حوزه همگی کمک کنیم.

 

سروان محسن لقب دوست افزود: بسیج و سپاه به همراه دیگر نهادهای فرهنگی و تربیتی و کمیته امداد امام خمینی( ره) در طول سال ها همکاری خوبی با آموزش و پرورش داشته اند و با کارهای جهادی در بخش عمران، تحصیل و اقتصاد کارهای خوبی را در سطح شهرستان و کشور به سرانجام رسانده اند.

 

سروان لقب دوست در ادامه بیان داشت: به عنوان نمونه بیش از ۵۰ گروه جهادی در سطح شهرستان آران و بیدگل فعال است که به محرومیت زدایی شهرستان با کمک دیگر نهادها به ویژه کمیته امداد امام خمینی( ره) می پردازند.

 

در پایان این دیدار از سوی امام جمعه، گروه جهادی شهید محمد محرابی پناه، ناحیه مقاومت بسیج و کمیته امداد امام (ره) از «محمد معدندار» مدیر آموزش و پرورش آران و بیدگل به پاس سال ها تلاش جهادی برای کمک به دانش آموزان به ویژه دانش آموزان نیازمند و بی بضاعت و «رضا صاحب زاده» فرهنگی بسیجی و جهادگر که در تعامل و جذب خیرین در سطح شهرستان فعال هستند تقدیر شد.

کد خبر 1009124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha