هنر، ابزاری موثر در ثبت و اشاعه ارزش‌های دینی و ملی است

حجت الاسلام دانشی گفت: ابزار هنر، ابزاری موثر در ثبت و اشاعه ارزش های دینی و ملی است.

 

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، حجت الاسلام «عباس دانشی» در مراسم تقدیر از اعضاء گروه سرود نوالشهداء شهرستان زرندیه، در مسجد جامع امیرآباد زرندیه، گفت: نوجوانان و جوانان آینده سازان ایران اسلامی هستند و باید بیش از پیش با فعالیت های فرهنگی در راستای ساختن ایران آباد  تلاش کنند.

 

مدیرکل فرهنگ‌وارشاد اسلامی استان مرکزی ضمن تقدیر از فعالیت های انجام شده در راستای تشکیل این گروه سرود افزود: تشکیل گروه سرودی که با این کیفیت در سطح استان و کشور مطرح شده موهبتی ارزشمند برای منطقه و استان دانست.

 

وی ابزار هنر را ابزاری موثر در ثبت و اشاعه ارزشهای دینی و ملی دانست و ادامه داد: هنرمندان همواره توانسته اند با هنر خویش در پیشبرد اهداف فرهنگ، نظام و انقلاب موثر باشند.

 

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنانش ضمن تسلیت ایام فاطمیه، حضرت زهراسلام الله علیها را الگوی تمام بانوان مسلمان جهان دانسته و افزود: حضرت فاطمه(س) تا آخرین لحظه در حمایت از ولایت و امامت راسخ و استوار  ایستاد و به شیعیان آموخت که به هیچ عنوان نباید از خط ولایت خارج شد.

 

لازم به ذکر است گروه نورالشهدا شهرستان زدندیه طی یکسال گذشته توانسته با ساخت سرودهای انقلابی بویژه سرودهایی در وصف شهیدان سلیمانی و فخری زاده در سطح استان و کشور بدرخشد که نماهنگ سرودهای ساخته شده در شبکه های استانی و ملی هم پخش شده است.

کد خبر 1009129

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha