پایگاه شهید نوروزی آستارا برترین پایگاه طرح اسوه مساجد کشور شد

قنبری گفت: پایگاه مقاومت بسیج شهید عظیم نوروزی آستارا در پنجمین جشنواره ملی مالک اشتر و دومین جشنواره طرح اسوه مساجد کشور به عنوان سه پایگاه برتر انتخاب شد.

«بهزاد قنبری» با بیان این مطلب به خبرنگار خبرگزاری شبستان در آستارا گفت: پایگاه مقاومت بسیج شهید نوروزی سپاه ناحیه آستارا به عنوان رتبه برتر استان گیلان به پنجمین جشنواره ملی مالک اشتر و دومین جشنواره طرح اسوه مساجد کشور در تهران راه یافته بود.

 

فرمانده سپاه ناحیه آستارا افزود: پایگاه شهید نوروزی به نمایندگی از سپاه قدس گیلان با ارسال مستندات تصویری و کلیپ فعالیت ها و اقدامات خود در عرصه‌های مختلف اردویی، سازندگی، جهادی، اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال برای نیازمندان، راه اندازی کارگاه های آموزشی مختلف از جمله تحصیلی، قرآنی، تبلیغی، فرهنگی و هنری به عنوان یکی از سه رده برتر کشوری توسط کارشناسان و داوران این جشنواره انتخاب شد.

 

وی با بیان اینکه پایگاه مقاومت بسیج شهید نوروزی حوزه بسیج شهید نقیب زاده شهری آستارا از بین بیش از ۶۵ پایگاه نمونه کشور از اقصی نقاط کشور این موفقیت بزرگ و افتخار بی نظیر را کسب کرد، گفت: پایگاه مقاومت بسیج شهید عظیم نوروزی حوزه بسیج شهید نقیب زاده سپاه شهرستان آستارا به فرماندهی بسیجی رضا معاشرتی حائز این مقام برتر کشوری شد.

 

قنبری ضمن تبریک این موفقیت بزرگ به مردم شهید پرور و ولایتمدار شهرستان آستارا، موفقیت به دست آمده را مرهون تلاش های متعهدانه بسیجیان و همراهان همیشگی و دلسوز ولایت این پایگاه،امام جماعت و هیئت امنای مسجد صاحب الزمان(عج) دانست و در ادامه موفقیت های روزافزون و سربلندی این سربازان رهبر معظم انقلاب در سنگر مساجد و سایر عرصه‌های اجتماعی و زندگی را از درگاه خداوند متعال طلب کرد.

 

فرمانده سپاه ناحیه آستارا با بیان اینکه همچنین در این جشنواره از تلاش های بی شائبه، شبانه روزی و متعهدانه بسیجیان این پایگاه در عرصه امنیتی، دفاعی و کمک به محرومین و مستضعفین نیز تقدیر صورت گرفت، خاطرنشان کرد: مسئولین باید از این افتخارآفرینان حمایت های همه جانبه داشته باشند تا کسب موفقیت های فرزندان و جوانان این منطقه در سطح کشوری و منطقه ای ادامه داشته باشد.

 

گفتنی است، رضا معاشرتی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید عظیم نوروزی همچنین مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری امام مهدی(عج) بندر آستارا است.

کد خبر 1009153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha