بصیرت افزایی مهم ترین راهکار مقابله با توطئه های دشمنان است

سرگرد مرادی موحد با گرامیداشت حماسه ۹دی روز بصیرت، گفت: بصیرا افزایی مهم ترین گام در راستای مقابله با توطئه های دشمنان است.

سرگرد «روح اله مرادی موحد» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: تقویت اتحاد، همبستگی، و بصیرت مهم ترین راه مقابله با توطئه های دشمنان و صیانت از خاک وطن است.

 

فرمانده حوزه مقاومت بسیج علی بن ابیطالب (ع) بخش کوهنانی افزود: نبود شناخت دقیق و کامل ولایت فقیه عامل بی بصیرتی و شکست است و نیروهای با بصیرت، انقلابی و هوشیار انتظامی در حوادث ناگوار اخیر عملکرد خوب و روشنی داشتند.

 

وی بیان کرد: دشمنان تمام سعی و توان خود را جهت مدیریت افکار عمومی مردم به کار گرفته اند و از همین رو بصیرت، بیداری و بینش بالای مردم و مسئولان در کنترل و مدیریت این موضوع ، امری مهم و ضروری است که باید بیش از پیش به آن پرداخته شود.

 

سرگرد مرادی موحد در ادامه  به تشریح برنامه های دهه بصیرت در سطح بخش کوهنانی پرداخت و بیان کرد: نشست های روشنگری در سطح پایگاه های مقاومت بسیج با موضوعات  نهم دی و روز بصیرت، سیره حضرت زهراء(س) و دفاع از ولایت تا شهادت، سالگرد شهادت سردار سلیمانی، سالروز قیام خونین مردم قم در دی‌ماه سال 56، حمله به پایگاه نظامی عین الاسد آمریکا در عراق، اربعین شهادت شهید فخری زاده، مکتب حاج قاسم و... برگزار می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: رزمایش کمک مومنانه، تهیه و امضای طومار  برای انزجار و انتقام از قاتلان شهید سلیمانی، پویش عهد عاشقی با سردار دلها و برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری و.. از جمله برنامه های است که در پایگاه های مقاومت بخش کوهنانی برگزار می شود.

 

سرگرد مرادی موحد ادامه داد: این برنامه ها با موضوعات متناسب با این دهه و برنامه های دیگری مناسب و متناسب با این ایام در فضای مجازی و حقیقی، انشاءالله در اجرای این برنامه ها، حلقات شجره طیبه صالحین بسیج پایگاه ها نقش فعال و مؤثری خواهند داشت.

کد خبر 1009155

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha