رژه خودرویی بزرگداشت حماسه ۹ دی در آستارا برگزار شد

به مناسبت بزرگداشت حماسه ۹ دی رژه خودرویی دستگاه های دولتی و بخش خصوصی در خیابان های شهر مرزی بندر آستارا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، با هدف بزرگداشت حماسه ۹ دی رژه خودرویی دستگاه های دولتی و بخش خصوصی امروز(سه شنبه، ۹ دی) در خیابان‌های شهر مرزی بندر آستارا برگزار شد.

 

مردم انقلابی و ولایتمدار آستارا در حالی که شیشه های ماشین های خود را به پوسترهایی به عکس مقام معظم رهبری، شهید سلیمانی و شهید فخری زاده مزین کرده بودند، حماسه یوم الله ۹ دی را گرامی داشتند.

 

کاروان خودرویی مردم انقلابی آستارا از مقابل حرم مطهر شهدای گمنام این شهرستان آغاز و در خیابان های مطهری، فارابی، حضرت امام خمینی(ره) برگزار و در مقابل مزار شهدای والامقام بندر آستارا به پایان رسید.

 

«بهزاد قنبری» در حاشیه آغاز این کاروان خودرویی،اظهارکرد: حماسه ۹ دی و حضور عاشورایی مردم حماسه ساز و ولایتمدار ایران اسلامی در راهپیمایی ۹ دی ۸۸ نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زریّن دیگری در افتخارات این مرز و بوم است.

 

فرمانده سپاه ناحیه آستارا افزود: حماسه ۹ دی نماد عزت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستادند و با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین آنها بایستد در برابر تمام دنیای آنها خواهند ایستاد.

 

قنبری با بیان اینکه روز ۹ دی ماه در تاریخ انقلاب اسلامی با عنوان روز «بصیرت» ماندگار شد، خاطرنشان کرد: در این روز ماندگار ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی، حماسه ای دیگر آفریدند و دشمنان خدا و دینش را مأیوس و ناامید و قلب امام زمان (عج) و نائب بر حقش امام خامنه ای(مدظله العالی) را شاد کردند.

کد خبر 1009175

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha