برگزاری ادبی و هنری به مناسبت سالروز شهادت سردار سلیمانی

زارعی از برگزاری مسابقه ادبی و هنری در رشته های مختلف همزمان با سالگرد سید الشهدای مدافع حرم حاج قاسم سلیمانی در شهرستان جهرم خبر داد.

«مهدی زارعی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با تسلیت سالروز شهادت حضرت زهرا (س)، گفت: همزمان با نخستین سالروز شهادت سید الشهدای مدافع حرم حاج قاسم سلیمانی، ویژه برنامه های متنوعی به همت پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان جهرم به اجرا در می آید.

 

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه جهرم از برگزاری مسابقه ادبی و هنری به همت حوزه مقاومت بسیج «بقیه الله (عج)» خبر داد و افزود: این مسابقه در سه رشته نقاشی، عکاسی و دلنوشته برگزار می شود.

 

 وی به شرایط شرکت در رشته نقاشی اشاره کرد و اظهار داشت: برای رشته نقاشی محدودیت سنی برای کودکان ۶ تا ۸ سال برنامه ریزی شده است.

 

زارعی با اشاره به اینکه محدودیت سنی برای مسابقه دلنوشته وجود ندارد، عنوان کرد: علاقمندان باید آثار خود را در قالب حداقل سه سطر و حداکثر هشت سطر ارسال کنند.

 

وی به شرایط شرکت در رشته عکاسی اشاره کرد و گفت: این رشته ویژه عموم به ویژه عکاسان شهرستان جهرم برنامه ریزی شده است.

 

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه جهرم ادامه داد: علاقمندان شرکت در این رشته از مسابقه ادبی و هنری باید از مشاغل با موضوع و عکس حاج قاسم سلیمانی عکاسی کنند.

 

وی با تاکید بر اینکه هرگونه کپی برداری باعث حذف شرکت کننده از مسابقه می شود، تصریح کرد: این مسابقه به همت پایگاه مقاومت بسیج «شهید علیرضا نامجو»، حوزه مقاومت بسیج «بقیه الله (عج)»، تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج سپاه جهرم و آستان مقدس امام زاده حسین(ع) برگزار می شود.

 

زارعی به مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این مسابقه اشاره کرد و ابراز داشت: علاقمندان به شرکت در این مسابقه باید آثار خود را از اول دماه تا 13 دی ارسال کنند.

 

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه جهرم در پایان گفت: به 30 آثار برتر نقاشی و دلنوشته و 10 آثار برتر عکاسی، فرش متبرکه حرم امام رضا (ع) اهدا می شود

 

کد خبر 1009178

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha