کانون‌های مساجد باید نسبت به اجرای طرح ملی ایران قوی توجه جدی داشته باشند

موسوی با بیان اینکه کانون‌های مساجد باید نسبت به اجرای این طرح توجه جدی داشته باشند گفت: کانون‌های مساجد با ثبت فعالیت‌های خود سامانه بچه‌های مسجد، ضمن دریافت امتیازهای برتر، از حمایت‌های ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور برخوردار می‌شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «سید شاکر موسوی» امروز در جلسه‌ای با حضور کانون‌های رابط اهواز در طرح ایران قوی، با تشریح فرآیند برگزاری طرح اظهار کرد: کانون‌های مساجد باید نسبت به اجرای این طرح توجه جدی داشته باشند.

 

مسئول برگزاری طرح ایران قوی در خوزستان از کانون‌های مساجد خواست با کمک یکدیگر نسبت به راهنمایی و آموزش‌های لازم و دریافت مجوز الکترونیکی و ثبت فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی هنری در سامانه بچه‌های مسجد همکاری داشته باشند.

 

وی اضافه کرد: از آنجا که کانون‌های مساجد خوزستان ظرفیت بسیار بالایی در برنامه‌های فرهنگی دارند، امیدواریم بتوانند با ثبت فعالیت‌های خود در سامانه بچه‌های مسجد، ضمن دریافت امتیازهای برتر این طرح از حمایت‌های ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور برخوردار شوند.

 

موسوی ابراز کرد: سامانه بچه‌های مسجد این ظرفیت را در اختیار کانون‌های مساجد قرار داده که از هر کجا و هر مکانی بتوانند نسبت به اطلاع از آخرین برنامه‌ها و جشنواره‌ها و رویدادهای مهم فرهنگی ویژه کانون‌های مساجد مطلع شوند و ضمن شرکت در برنامه‌ها نسبت به ثبت دیگر فعالیت‌های خود در صفحه اختصاصی کانون اقدام کنند.

 

وی یاد آور شد: طرح ملی ایران قوی تا ۲۲ بهمن ادامه دارد و در پایان کانون‌های برتر مشخص و تقدیر می‌شوند.

 

کد خبر 1009215

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha