اجرای ۴۰۰ عنوان برنامه در دهه بصیرت در ایلام

حجت الاسلام چراغی پور گفت: همزمان با دهه بصیرت میثاق امت با ولایت و گرامیداشت یوم الله نهم دی ماه ۴۰۰ عنوان برنامه با محوریت فضای مجازی در سطح این استان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام،  مراسم گرامیداشت حماسه نهم دی ماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در سالن جلسات اداره کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شد.


رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام در این مراسم اظهار کرد:  مردم استان ایلام یک روز قبل از نهم دی، یعنی در هشتم دی ماه ۱۳۸۸ در راستای حمایت از مقام عظمای ولایت در خیابان های استان ایلام حضور یافته و راهپیمایی کردند و انزجار خود را از اغتشاشگران اعلام کردند.


حجت الاسلام « علی چراغی پور»  با بیان اینکه ۴۰۰ برنامه در فضای مجازی در دهه بصیرت  در سطح استان اجرا خواهد شد، افزود: مردم ایران اسلامی در نهم دی ماه نشان دادند که هیچ‌گاه دست از انقلاب و نظام اسلامی بر نمی دارند و با ولایت مداری در برابر توطئه های دشمنان خواهند ایستاد.

 

وی  تصریح کرد: در راستای گرامیداشت چهلمین روز شهادت دانشمند هسته ای کشور شهید« محسن فخری زاده» و اولین سالگرد سردار شهید « حاج قاسم سلیمانی» برنامه های ویژه ای در حوزه هیا مختلف فرهنگی و هنری و با محوریت فضای مجازی نیز در این دهه برگزار می شود.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام  بیان اینکه محور گرامیداشت حماسه نهم دی در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی فضای مجازی است، یادآور شد: مراسم گرامیداشت یوم الله نهم دی امروز نیز با رعایت کامل دستورالعمل ها و رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شده است.

 

چراغی پور اجرای برنامه های مختلف فرهنگی، هنری و بصیرتی نظیر ایجاد پویش های مجازی، دیدار با خانواده های شهدا، نشست های بصیرتی و روشنگری، تهیه و انتشار موشن گرافی، تیزر و کلیپ های ویژه حماسه نهم دی، مسابقات پیامکی و نمایشگاه های میدانی و مجازی، تجلیل از برندگان و برگزاری برنامه های ویژه در صدا و سیمای مرکز ایلام با حضور کارشناسان و صاحب نظران را از جمله برنامه های  دهه بصیرت در استان ایلام عنوان کرد.

 

وی خاطرنشان کرد:  ملت بزرگ ایران اسلامی در نهم دی ماه سال ۸۸ و در آن برهه تاریخی و سرنوشت ساز به اهالی پلید فتنه نشان دادند که ارزش های والای دینی و ساحت مقدس ولایت خط قرمز بی‌عبور هر ایرانی شرافتمند است.

 

گفتنی است سخنران ویژه این مراسم « حسین مظفر» عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام است.

کد خبر 1009216

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha