ماجرای عکس یادگاری سردار سلیمانی با رزمنده سوری

همرزم سردار سلیمانی گفت: لحظه اولی که ایشان را دیدیم آنقدر گرم و صمیمی با ما برخورد کردند که انگار سالهای سال است که ما را می شناسند و با همه دوستان با گرمی و محبت برخورد کردند که برایمان جای تعجب داشت.

به گزارش خبرگزاری شبستان، «آقا سید» همرزم سردار سلیمانی در برنامه سی شب با سردار طی سخنانی گفت: اولین باری که سردار را زیارت کردم ماه رمضان چند سال پیش در منطقه ای به نام کدمر در کشور سوریه بود.

وی ادامه داد: لحظه اولی که ایشان را دیدیم آنقدر گرم و صمیمی با ما برخورد کردند که انگار سالهای سال است که ما را می شناسند و با همه دوستان با گرمی و محبت برخورد کردند که برایمان جای تعجب داشت.

آقا سید ادامه داد: سردار سلیمانی واقعا گم نام بود و گم نام هم شهید شد و مدت ها باید زمان بگذرد تا این شخصیت آسمانی برای مردم مشخص شود. ایشان با همه دوستان به یک شکل رفتار می کرد و رفتار سردار با همه نیروها منهای مذهب شان بود و همه را با یک چشم می دید و همین شد تا همه او را به عنوان یک پدر بدانند.

وی ادامه داد: اما زمانیکه وارد جبهه نبرد می شدند مثل یک رزمنده ای که ۲۵ سال دارد پا به پای رزمندگان در میدان نبرد حاضر می شد و خودش را در معرض خطر می گذاشت و همیشه آرزوی شهادت داشت.

همرزم سردار سلیمانی با بیان خاطره ای گفت: در یکی از منطقه ها سردار برای بازدید از خطوط درگیری آمده بودند. منطقه دست ایرانی ها نبود و سوری فاطمی و ... هم آنجا بودند و زمانیکه سردار وارد منطقه شد بچه های فاطمی دوست داشتند سردار از منطقه آنها نیز سرکشی کند و ایشان این کار را انجام دادند و یکی از برادران سوری که اهل تسنن هم بود آمد و درخواستی از سردار داشت و گفت می خواهم عکس سلفی بگیرم. آن زمان استفاده از گوشی همراه ممنوع بود اما حاجی با روی گشاده از او استقبال کرد و گفت نباید بگذاریم دل رزمنده ای بشکند.

کد خبر 1009226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha