ایجاد رواق نور باعث جذب بیشتر جوانان در کانون مساجد شده است

کرمی، گفت: رواق نور با جذب جوانان خلاق و پرشور با انجام فعالیت های قرآنی برای آشنایی بیشتر کودکان و نوجوانان با قرآن کریم در این کانون صورت گرفته است.

رسول کرمی مسئول کانون روح الله در شهرستان هرسین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه  گفت: در راستای طرح رویداد ایران قوی کانون مساجد در این شهرستان با حضور جوانان پرشور و فعال مراسمات و برنامه های مختلفی جهت جذب جوانان و ایجاد روحیه نشاط در بین آنها برگزار کرده است.

 

وی خاطر نشان کرد: کانون های فرهنگی و هنری مساجد با محوریت امام جماعت و همراهی هیئت امنا می توانند با رویکردهای شبکه سازی و جریان سازی با استفاده از ظرفیت های مردمی و فعالان فرهنگی و اجتماعی محله گامی موثر برای غنی سازی اوقات اعضای خود بردارند.

 

مسئول کانون روح الله در شهرستان هرسین با اشاره به برگزاری سه شنبه های تکریم در این کانون ، افزود: در این کانون مراسمات و برنامه هایی برای تکریم از خانواده ایثارگران و شهدا اجرا شدو مراسمات یادبود شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید فخری زاده ، و دیگر شهدا در راستای معرفی و و زنده نگه داشتن یاد شهدا در کانون روح الله برگزار شده است .

 

کرمی تصریح کرد: با توجه به اینکه فعالیت های قرآنی برای آشنایی کودکان و نوجوانان با قرآن کریم در این کانون انجام می شود .کلاس های روخوانی، روان خوانی، حفظ و تفسیر قرآن نیز با رعایت پروتکل های بهداشتی در حال برگزاری  است.

 

وی گفت: این کانون از ابتدای سال با در نظر داشتن امکاناتی که در اختیار داشته است ،برنامه‌های ابلاغی کانون مساجد را اجرا و پوشش داده است.

 

کرمی با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا باعث نیمه تعطیلی کانون شده است، اظهار کرد: از ابتدای ویروس کرونا کانون ها به صورت نیمه تعطیل درآمده اند و در بیشتر موارد در فضای مجازی با بچه ها در ارتباط هستیم و در برخی موارد نیز کلاس ها بصورت حضوری و با رعایت پروتکل های بهداشتی ، فاصله اجتماعی و زدن ماسک برپا شده است.

کد خبر 1009249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha