بیداری اسلامی ثمره انقلاب اسلامی در منطقه است

کنعانی مقدم با اشاره به اینکه بیداری اسلامی در میان کشورهای منطقه یکی از ثمرات نظام مقدس انقلاب اسلامی است، گفت: در حقیقت جمهوری اسلامی با ظهور و بروز در عرصه بین الملل فضای قدرتهای پوشالی و استکباری را شکست.

«حسین کنعانی مقدم» در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان در مورد نقش جمهوری اسلامی ایران در بیداری اسلامی در کشورهای منطقه خاورمیانه گفت: قطعا رسانه هایی که امپراطوری رسانه های آمریکایی و صهیونیستی را شکل می دهند، حاضر نیستند تا مردم مسلمان نسبت به تغییر و تحولات جهان مطلع شوند و در پی آن هستند تا مردم در جهل و ناآگاهی بمانند.

 

دبیر کل حزب سبز اظهار کرد: اما با ظهور و بروز انقلاب اسلامی این فضای قدرتهای پوشالی و استکباری در عرصه بین الملل شکسته شد و ما با حضور در صحنه های بین الملل و رسانه های گروهی این آگاهی را توانستیم ایجاد کنیم و این امر موجب شد تا بسیاری از مردم جهان به خصوص مسلمانان به واقعیت های موجود در اطراف خود توجه کنند و این موضوع موجب بیداری آنها شد.

 

فعال اصولگرا یادآرو شد:این بیداری اسلامی موجب قیام و مقابله با حاکمانی شد که مردم را در جهل و نادانی نگه داشته بودند.

 

وی تصریح کرد:  این موضوع یکی از ثمرات نظام مقدس انقلاب اسلامی است که توانست با ایجاد یک بیداری و آشکار کردن حقایق که حاکمان ظالم اجازه آشکار شدن آن را نمی دانند، مسیر راه درست را که همان مسیر آزادی و استقلال است را به کشورهای منطقه نشان داده و آنها را در این مسیر قرار داد.

 

کنعانی مقدم خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی توانست با صدور ارزشهای انقلاب برکات زیادی را در منطقه برجای بگذارد و امپراطوری آمریکا و قدرتهای استکباری را در منطقه زیر سوال برد.

 

کد خبر 1009260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha