حمایت مالی شورای دینی اسلامی سنگاپور از مدارس در دوران کرونا

حدود ۳۵۰۰ دانش آموز مدرسه ای در سنگاپور از مزایای ویژه ویروس کرونا به مبلغ ۵۰۰ هزار دلار از شورای دینی اسلامی سنگاپور (Muis) که در اختیار شش مدرسه مذهبی اسلامی تمام وقت قرار می گیرد ،بهره مند می شوند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « straitstimes»، حدود 3500 دانش آموز مدرسه ای در سنگاپور از مزایای ویژه ویروس کرونا به مبلغ 500 هزار دلار از شورای دینی اسلامی سنگاپور (Muis) که در اختیار شش مدرسه مذهبی اسلامی تمام وقت قرار می گیرد ،بهره مند می شوند.

 

شورای دینی اسلامی سنگاپور در این باره گفت: با توجه به چالش های پیش روی مدارس در دوران شیوع ویروس کرونا این شورا از  برنامه های دانش آموزی آنها با پراخت این مقدار پول حمایت خواهد کرد.

 

این پشتیبانی برای برنامه های دانش آموزی بر اساس نیاز هر مدرسه به این مدارس ارائه خواهد شد.

 

شورای دینی اسلامی سنگاپور تاکید کرد که  مدارس خصوصی بسیار به حمایت جامعه تیکه دارند پس ما هم تلاش می کنیم کمک های بیشتری به آنها ارائه دهیم.

 

در بیانیه منتشر شده در این زمینه آمده است: این مدارس از طریق شهریه های مردمی و کمک های مالی از منابع مختلف مانند صندوق مساجد پشتیبانی می شوند و این هزینه ها برای آموزش و پرورش دانش آموزان مورد استفاده قرار می گیرد.

 

مدرسه ها همچنین به طور منظم اقدام به جمع آوری کمک های مالی برای تامین کمبود نیازهای عملیاتی و برنامه های دانش آموزی می کنند.

 

با این حال به دلیل همه گیری کرونا چند منبع خارجی برای جمع آوری کمک های مالی متوقف شده اند و همچنین اهدای کمک های برای افراد دشوار تر شده است.

 

به گفته شورای دینی اسلامی سنگاپور این امر منجر به کسری قابل توجهی در درآمد حاصل از منابع معمول جمع آوری سرمایه و کمک های مالی شده است و به همین دلیل این شورا تصمیم گرفته است به طور مستقل دانش آموزان و مدارس را تحت پوشش حمایت های مالی خود قرار  دهد.

کد خبر 1009263

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha