جزییات جشنواره تئاتر سردار آسمانی اعلام شد

مدیر کل هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران از برگزاری دومین جشنواره سراسری تئاتر سردار آسمانی از دهم تا پانزدهم دی ماه خبر داد.  

«سید مرتضی حسینی»، مدیر کل امور هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری شبستان با اشاره به برگزاری دومین جشنواره سراسری تئاتر «سردار آسمانی» گفت: تئاتر سردار آسمانی ویژه پاسداشت شهید سردار حاج قاسم سلیمانی با مشارکت اداره کل امور هنری بنیاد شهید، گروه تلویزیونی شاهد، بنیاد روایت فتح، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان و انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس و دیگر دستگاه های فرهنگی برگزار می شود.


 
وی افزود: جشنواره سراسری تئاتر سردار آسمانی به میزبانی استان کرمان برپا می شود. در این جشنواره 17 اثر در بخش خیابانی و هفت اثر در بخش صحنه ای به اجرا در می آید.

 

وی با بیان اینکه این اجرا در روستاهای محروم استان کرمان برگزار می شود، گفت: تئاتر نمایشی سرباز به کارگردانی پژمان شاهوردی برگزار می شود. همچنین این تئاتر به صورت آنلاین نیز در فضای مجازی قرار می گیرد.


 
وی یادآور شد: دومین جشنواره ملی تئاتر سردار آسمانی از روز چهارشنبه دهم دی ماه تا یکشنبه چهاردهم دی ماه برگزار خواهد شد و اختتامیه این جشنواره روز دوشنبه 15 دی ماه در سالن دانشگاه فرهنگیان کرمان برگزار می شود.


 
وی همچنین اهداف این جشنواره را نشان دادن ایثار و مجاهدت سردار قاسم سلیمانی، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تکریم شخصیت ایشان برشمرد.  

کد خبر 1009284

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha