مردم در حمایت از آرمان‌های انقلاب اسلامی، در برابر فتنه‌گران قد علم کردند

حجت الاسلام اجرایی، گفت: در حادثه ۹ دی ماه مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی در حمایت از آرمان‌های انقلاب اسلامی، در برابر فتنه‌گران قد علم کردند.

حجت الاسلام محمد حسین اجرایی امام جمعه هرسین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: سال روز حماسه ی بسیار  عظیم مردم  انقلابی  کشور مان  نهم دی ماه  سال ۱۳۸۸ است و  بیش از ۱۰ سال می گذرد اما مردم  این حماسه عظیم را فراموش نخواهند کرد.

 

وی خاطر نشان کرد: روز ۹ دی ،مجاهدت مردم ایران اسلامی است که با حضور به موقعه مردم و رهنمودهای مقام معظم رهبری شکل گرفت  و اجازه نداند دشمن خللی در کشور ایجاد کند.

 

امام جمعه هرسین بابیان اینکه  مقام معظم رهبری بارها از مجاهدت های مردم در ۹ دی  تجلیل کردند، افزود: این حرکت بسیار عظیم مردم ما و اولین بار ۱۰  روز  بعد از حماسه  ۹ دی  در دیدار  مردم قم با مقام معطم رهبری بود که فرمودند: یک  نکته را به جوانان عزیز انقلابی  و فرزندان عزیز انقلابی خودم  و فزندان بسیجی از زن‌و مرد عرض میکنم  جوانان از کشور  از انچه  که تحت بیگانگان  از ایمان دینی به گوششون میخورد  یا با  چشمشان می بینند عصبانی هستند  وقتی می بیندد روز  عاشورا حرمت عاشورا و امام حسین  را نگه نمیدارند دلهاشان به دردمی آید و  سینه ها شون پراز خشم می شود بنابر این ‌مقام معظم رهبری  به خوبی مردم  را تعریف و همیشه مردم را خوب می شناختند که مردم همیشه در صحنه حضور داشته و دارند.

 

حجت الاسلام اجرایی تاکید کرد: مردم ایران اسلامی  همیشه نسبت به امام حسین  و عاشورا حساس هستند  بنابراین با توجه به اینکه فتنه بزرگی بود و استکبار از فتنه گران  دفاع کرد  امام مردم ایران اسلامی با رهنمود های رهبر فرزانه در مقابل دشمن  ایستادند و اجازه خود نمایی را از آنها گرفتند .

 

وی تصریح کرد: مردم  همیشه در صحنه ایران اسلامی  در روز ۹ دی ماه  آنچنان عظمتی از خود نشان دادند که دنیا را به تعجب وا داشت و در آن روز همه امده بودند زیرا  احساس تکلیف می کردند و دشمنان باید بدانند مردم هر لحظه برای نظام اسلامی احساس خطرکنند به میدان خواهند آمد و در مقابل دشمنان خواهند ایستاد.

 

امام جمعه هرسین گفت: در حادثه ۹ دی همه پای کار بودند و این یکی از امتیازات ایران اسلامی است که همه با هر عقیده و نظری برای دفاع از کشور و نظامشان پای کار هستند و در این حادثه چون موضوع عاشورا بودو مردم ما نسبت به این‌ایام حساس  و حادثه عاشورا در قلب مردم جای دارد و اجازه یاوه گویی به دشمنان نخواهند داد و امروز نیز که در ایام فاطمیه قرار داریم نیز مردم حساس تر از قبل در صحنه حضور دارند و این امتیازی است که تشیع از آن برخوردار و نعمتی  از نعمت های الهی است‌که باید  قدر بدانیم .

کد خبر 1009285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha