شهید سلیمانی یکی از سرمایه‌های بسیار ارزشمند کشور ما بود

حجت‌الاسلام حسن‌زاده با اشاره به اینکه شهید سلیمانی یکی از سرمایه‌های بسیار ارزشمند کشور ما بود گفت: جمعیت بی‌سابقه‌ای در مراسم تشییع این شهید حضور پیدا کردند که این مسئله، گویا و زنده بودن انقلاب را نشان داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «حجت‌الاسلام سید ابوالحسن حسن‌زاده» امروز (سه شنبه ۹ دی) در آئین بزرگداشت حماسه ۹ دی که در حسینیه عاشقان ثارالله اندیمشک برگزار شد، ضمن اشاره به اهمیت بصیرت اظهار کرد: بصیرت یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های رسول اکرم (ص)، اهل بیت (ع)، ائمه اطهار و حضرت زهرا (س) است.

 

مدیر مدرسه علمیه امام هادی (ع) اهواز به بیان آیه‌ای از سوره یوسف که پیامبر اسلام (ص) در آن برنامه خودشان را از طرف خداوند به مردم معرفی می‌کنند پرداخت و افزود: هیچکدام از پیامبران الهی و جانشینان و اولیا آنها هیچگونه دعوتی به سوی خود نداشته‌اند و تنها دعوت آنها به سوی خداوند سبحان بوده است.

 

وی با بیان اینکه پیامبر اکرم (ص) از خود یک دین کامل به جای گذاشت اذعان کرد: مسئله رهبری و ولایت جامعه پس از رحلت پیامبر اسلام (ص) باعث انحراف مسلمانان شد.

 

حجت‌الاسلام حسن‌زاده تصریح کرد: دشمنان کینه‌دوز امیدوار بودند که پس از رحلت امام خمینی (ره) این انقلاب به شکلی اساسی آسیب ببیند اما اینگونه نشد بلکه ثمرات و برکات انقلاب ادامه داشتند و نظام مقدس جمهوری اسلامی در تمام زمینه‌ها بسیار قدرتمندتر شد.

 

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری بر تقویت و قدرتمند کردن زمینه علمی کشور تاکید دارند عنوان کرد: قدرت ما امروز فقط در زمینه نظامی و موشکی نیست بلکه در زمینه‌های زیادی از جمله زمینه علمی پیشرفت‌های چشمگیری داشته‌ایم.

 

مدیر مدرسه علمیه امام هادی (ع) اهواز با بیان اینکه در فتنه سال ۸۸ عده‌ای نادانسته و ناخواسته وارد شدند و دشمن نیز به دنبال سوء‌استفاده از این فرصت بود اضافه کرد: حضور مردم و خلق حماسه ۹ دی سد بسیار محکمی در این فتنه بود و برای همیشه درس قانون‌گرایی را به همه داد.

 

وی با اشاره به اینکه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی یکی از سرمایه‌های بسیار ارزشمند کشور ما بود ادامه داد: شهید سلیمانی در جریان سیل خوزستان ورود کرد و اقداماتی را نیز انجام داد.

 

حجت‌الاسلام حسن‌زاده با اشاره به برگزاری آئین باشکوه و پرشور تشییع شهید سلیمانی که در آن مردم بابصیرت شهرها و استان‌های مختلف کشور حضور داشتند بیان کرد: جمعیت بی‌سابقه‌ای در مراسم تشییع این شهید حضور پیدا کردند که این مسئله، گویایی و زنده بودن انقلاب را نشان داد.

 

وی یاد آور شد: مردم نسبت به برخی مسائل کشور معترض بودند اما با بصیرت و آگاهی که داشتند، می‌دانستند که شهید سلیمانی، شهدای انقلاب و شهدای مدافع حرم پشتوانه نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

 

کد خبر 1009311

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha