شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، سند گویای شکست استکبار و آمریکایی ها است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور ضمن گرامیداشت یاد شهدای شهرستان یزد گفت: شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، سند گویای شکست استکبار و آمریکایی ها است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، سردار غلامرضا سلیمانی هم اکنون در مراسم یادواره شهدای شهرستان یزد و بزرگداشت حماسه 9 دی در ورزشگاه شهید نصیری یزد گفت: در چنین ایامی شاهد یک رخداد بزرگ فرهنگ در استان یزد و دارالعباده یزد هستیم که یاد و خاطره شهدای این استان را گرامی می دارد.

 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور بیان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی در ایران عزیز به رهبری امام راحل یک اتفاق نادر و حادثه باور نکردنی بود و درست است که در مبارزات چندین صدساله تشیع و به خصوص در مبارزات دوره مرجعیت امام راحل اتفاق افتاد و رنج ها و سختی های زیادی مبارزین این راه متحمل شدند اما پیروزی انقلاب اسلامی حادثه بزرگی بود که اگر در کفه ترازو قرار گیرد آنچه بدست آمده بزرگ و با عظمت است و بر این رنج ها سنگینی می شود.

 

وی ادامه داد: وقوع و استقرار نظام اسلامی سرآغاز در تاریخ بشریت است و بدون تردید از زمان پیروزی انقلاب اسلامی مسیر تاریخ بشریت تغییر کرد و نظام سلطه اولین شکست  راهبردی را تجربه کرد.

 

سلیمانی یادآور شد: ما شاهدیم نظام سلطه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به خودی خود در سراشیبی سقوط و نزول قدرت قرار گرفت و اگرچه مقاومت ملت ایران و همراهی ملت های منطقه و دنیا این راه را سرعت بخشید اما شاهد این موفقیت بوده ایم.

 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: از ابتدای پیروزی انقلاب فشارها شروع شد و امروز نیز این فشارها ادامه دارد اما در این موجهه همیشه پیروزی از اردوگاه انقلاب اسلامی بوده و شکست ها نیز با دشمنان ما بوده است.

 

وی افزود: شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی سند گویایی شکست استکبار و آمریکایی ها است.

 

سلیمانی بیان کرد: این شهید برای صلح و دفع شر اشرار و انسان های وحشی که جهان اسلامی را هدف گرفتند شهید شد و وی زمانی به عراق وارد شد که داعش در فرودگاه بغداد حضور پیدا کرده بود و بسیاری از اماکن مذهبی نیز تهدید شده بودند و برخی از آنها را نیز نابود کردند.

 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور ادامه داد: زمانی 20 درصد سرزمین سوریه در اختیار دولت و مردم سوریه بود و در دمشق فقط منطقه حکومتی در اختیار آنها بود که شهید سلیمانی با تشکیل بسیج مردمی و با به کارگیری جوانان سوریه شر فتنه بزرگ را از جهان اسلامی دفع کرد.

 

سلیمانی گفت: فتنه داعش، فتنه بزرگ در جهان اسلامی بود که ظاهر ناشیانه از جهان اسلام داشت و شهید سلیمانی با مجاهدت خود شر آنها را دفع کرد.

 

وی ادامه داد: شهید سلیمانی مصلح بزرگ جهانی و ناجی مردم و مسلمانان منطقه بود و با روحیه و تفکر بسیجی و انقلاب مسیر را تغییر داده است.

 

سلیمانی یادآور شد:  ما امروز ملت قدرتمندی به برکت خون شهدا هستیم.

 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: یکی از مولفه های قدرت، قدرت نرم که در فرهنگ ما قدرت معنوی است که از زلال عاشورا می جوشد و در هیچ کشوری این قدرت وجود ندارد .

 

وی افزود: جلوه های فرهنگی، قرآنی و معنوی از این یادواره شهدا به خوبی در جامعه، ساری و جاری است .

 

سلیمانی بیان کرد: نظیر کمک های مردمی امروز در کرونا را در دوران دفاع مقدس شاهد هستیم که از عاشورا شروع شده و در طول تاریخ نمایان شده و امروز نیز در پیش چشمان مردم جهان خود را نشان می دهد.

 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور ادامه داد: قدرت دفاعی و امنیتی نیز به عنوان مولفه های دیگر قدرت است که در ملت جمهوری اسلامی خود را نشان داده است.

 

سلیمانی گفت: امروز پس از شهادت سردار سلیمانی و پس از راهبرد پیشنهادی مقام معظم رهبری مبنی بر اخراج آمریکایی ها در منطفه به خوبی این اقدرت دفاعی و امنیتی ما را شاهد هستیم.

 

 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور بیان کرد: بسیاری از توطئه های انها توسط درایت و هوشمندی مقام معظم رهبری در نقطه شکل گیری دفع شد.

 

وی ادامه داد: قدرت علمی جمهوری اسلامی نیز به عنوان یکی دیگر از مولفه های قدرت است که ما در تمامی موضوعات جز کشورهای برتر هستیم که نمونه ان ساخت و تزریق واکسن کرونا در کشور بود که نشان داد ما اصلا از دیگران عقب نیستیم و ما نه تنها می توانیم نیاز داخلی را تامین کنیم در ادامه می توانیم نیاز کشورهای مختلف را تامین کنیم.

 

سلیمانی یادآور شد: در زمینه قدرت اقتصادی نیز ملت ایران قوی است که اگر این همه فشارها و ناجوانمدی ها و تروریسم اقتصادی علیه هر کشوری ایجاد شده بود کسی نمی توانست دوام بیاورد که این ایستادگی در مقابل دشمنان را نشان می دهد.

 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: ما یک ملت قوی هستیم که به برکت خون شهدا همه این دستاوردها را برای ما بوجود آمده است.

 

وی افزود: الگو برای ما فرهنگ عاشورا است و آنجایی که به این الگو پرداختند پیروز شدند و ملت یمن بیش از 5 سال با دست خالی توانسته اراده خود را تحمیل کند و پس از پیروزی یمن مطمئن هستیم که انقلاب اسلامی پیروزی های متعددی را کسب خواهد کرد.

 

سلیمانی بیان کرد: انقلاب اسلامی محدود به مرزهای جغرافیایی نیست و همانطور که امام فرمودند قرن آینده از آن اسلام خواهد بود.

 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور ادامه داد:  ما گواهی می دهیم هرچه امام راحل فرمودند تحقق پیدا کرده است و دیدیم چه سنگرهای مهمی را فتح کرده ایم و آنچه که مقام معظم رهبری نیز بیان کرده اند به تحقق رسیده است.

 

سلیمانی گفت: پیش قراول و پرچمدار حرکت الهی ملت ایران و قائمه این حرکت نیز ولایت امر مسلمین و ولایت فقیه بوده که از جوادث سنگین دفاع مقدس توانسته از مسیر فشارها و نامردیهای نظام سلطه ملت مقاوم و الگویی را ارائه کرده اند.

 

کد خبر 1009405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha