سردار شهید سلیمانی  زنده ترین قهرمان کشور است

میلاد عرفان پور با بیان اینکه سردار شهید سلیمانی بدون اغراق زنده ترین قهرمانی است که در کشور داریم، گفت: خیلی از قهرمانان در کشور ما زائیده تخیل شاعران ساخته شده هستند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، نشست تشریح برنامه های نخستین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و رونمایی از پوئم سمفونی سرباز صبح امروز سه شنبه 9 دی ماه با حضور معاون امور هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و عوامل ساخت پوئم سمفونی سرباز برگزار شد.

در این نشست «میلاد عرفان پور»، مدیر مرکز موسیقی حوزه هنری درباره سردار  شهید سلیمانی گفت: ای کاش پوئم سمفونی سرباز در زمان حیات سردار شهید سلیمانی تولید می شد البته ایشان در زمان حیات شان به شدت مخالف این گونه برنامه ها بودند.

مدیر مرکز موسیقی حوزه هنری افزود: عشق و علاقه ای که در میان همه مردم ایران به سردار شهید سلیمانی است در میان هنرمندان عمیق تر است ؛ هنرمندان با زبان هنر  درباره شخصیت بی نظیر تاریخ ایران سردار شهید سلیمانی احساسات شان را  بیان می کنند. بدون اغراق و مسامحه زنده ترین قهرمانی که در کشور داریم سردار شهید سلیمانی است. خیلی از قهرمانان در تخیل شاعران ساخته شده اند، آنها زاییده تخیل و اغراق هستند اما همان قهرمان ها در همان حدی که وصف شدند، جامعه الاطراف نیستند اما سردار عزیز  و آسمانی ما در شاخص های اخلاق ، حماسه، مردم داری و یتیم نوازی  در اوئج بودند . او مبارزی بود که فاتح و پیروز میدان بود و در اوج قدرت به شهادت  رسید.

 

میلاد عرفان پور با بیان اینکه اگر بخواهیم شخصیت سردار سلیمانی به تصویر بکشیم بهترین زبان برای آن زبان هنر است؛ اظهار کرد:  ساخته شدن پوئم سمفونی سرباز درباره سردار شهید سلیمانی  اتفاق خوبی است؛ شاد باور نکنید اما این پروژه با کمترین بودجه ساخته شده و دوستان ما در سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و سازمان صدا و سیما واقعاً پای کار بودند تا  این اثر به یاد ماندنی خلق شود.

کد خبر 1009393

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha