حماسه ۹ دی پیوند جاودانه ایران اسلامی با عاشورای حسینی است

رئیس شورای هیئات مذهبی آران و بیدگل گفت: آنچه روز نهم دی ماه را به یوم الله جاویدان تبدیل کرد، روح حاکم بر عاشورای حسینی و پیوند این روز با این واقعه تاریخی بود.

حسین ابوالحسن زاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: حماسه نهم دی ماه بدون شک یکی از به یادماندنی ‌ترین صفحات تاریخ انقلاب اسلامی ایران بود که فتنه‌گران را رسوا کرد.

 

رئیس شورای هیئات مذهبی آران و بیدگل افزود: آن چه روز نهم دی ماه را به یوم الله جاویدان تبدیل کرد، روح حاکم بر عاشورای حسینی و پیوند این روز با این واقعه تاریخی بود.

 

ابوالحسن زاده تصریح کرد: توهین به امام حسین(ع) و حمله به دسته ‌جات عزاداری سیدالشهداء در روز عاشورا غیرت دینی و ایمانی مردم بصیر و ولایت‌ مدار ایران اسلامی را برانگیخت و امت اسلامی را به پای صحنه آورد.

 

رئیس شورای هیئات مذهبی آران و بیدگل خاطر نشان کرد: حضور دسته‌جات عزاداری  با پرچم های عزا در راهپیمایی این روز حماسی گویای محتوای الهی این روز بزرگ است.      

        

ابوالحسن زاده در ادامه بیان داشت: پیام این روز برای استکبار روشن است و ملت ایران با الهام از آموزه‌ های بزرگ و الهام بخش عاشورای حسینی ( ع ) و  با بر افراشته نگه داشتن پرچم بصیرت، آگاهی و حرکت در مدار ولایت فقیه در هر زمان و مکان، اجازه نخواهند داد که استکبار فرصت مجددی برای ایجاد فتنه‌های شیطانی بیابند.

 

وی افزود: تشکّل بزرگ هیئات مذهبی در مقابله با هرگونه توطئه و تهديدی، آگاهانه و هوشيارانه تا پای جان ایستاده و به آرمان امام امت و رهبر معظم انقلاب پای‌بند است و در مسير پيشرفت کشور و توسعه نظم و امنيت ، مجاهدانه تلاش خواهد کرد. /

کد خبر 1009323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha