سردار سلیمانی همه تهدیدهای دشمنان را تبدیل به فرصت کرد

آرمان گفت: سردار رشید اسلام، سیدالشهدای جبهه مقاومت حاج قاسم سلیمانی همه تهدیدهای دشمنان علیه نظام و انقلاب را تبدیل به فرصت کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا، «جهانبخش آرمان» ظهر امروز(سه‌شنبه، 9دی) در نشست هم‌اندیشی با اصحاب بسیج رسانه صومعه‌سرا با گرامیداشت سالروز حماسه 9 دی اظهار کرد: سپاه تکلیف محور پیش می‌رود و در همه عرصه‌ها برای خدمات‌رسانی به مردم ورود می‌کند.

 

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا با بیان اینکه سپاه از مردم جدا نیست و هر کجا دغدغه‌ای وجود داشته باشد ورود می‌کنیم افزود: سپاه در این چند ماهه در زمینه حل مشکل آب کشاورزی کشاورزان، توزیع مواد ضد عفونی کننده و افتتاح درمانگاه شبانه‌روزی موفق عمل کرده است.

 

وی با اشاره به اینکه صومعه‌سرا در طرح غربالگری خانه به خانه جزء موفقترین و برترین شهرستان‌های استان گیلان محسوب می‌شود گفت: صددرصد کار توسط 759 نفر از بسیجیان در قالب 175 گروه در این شهرستان انجام شده و 42 نفر مشکوک به کرونا شناسایی شدند.

 

آرمان با اشاره به اینکه  درقالب طرح شهید سلیمانی بالغ بر یک هزارو 250 بسته معیشتی بین نیازمندان شناسایی شده توزیع شد تصریح کرد: بسیجیان پایِ کار و مردمان همراه و انقلابی صومعه‌سرا همکاری کردند و اوضاع کرونا در این شهرستان مدیریت شده است.

 

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا با بیان اینکه در کشور مردم صومعه‌سرا در دهه بصیرت پیش‌قدم بودند و هفتم دی ماه وارد عرصه شدند خاطرنشان کرد: مردم این شهرستان همیشه پای کار نظام و انقلاب بودند و تقدیم هزاران رزمنده و 550 شهید بیانگر این موضوع است.

 

وی با اشاره به در پیش بودن سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد:  سردار رشید اسلام، سیدالشهدای جبهه مقاومت همه تهدیدهای دشمنان علیه نظام و انقلاب را تبدیل به فرصت کرد.

 

آرمان با بیان اینکه نظام و انقلاب ما به خود افتخار می‌کند که شهدایی که در تراز قلی پورها، همت‌ها، و ... دارد افزود: این شهدا همه در دامن نظام با برکت رشد کردند.

 

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا با اشاره به ترور دانشمندان این مرز و بوم توسط دشمنان خاطرنشان کرد: مطمئنا سربازان این مرز و بوم انتقام سخت و راهبردی از دشمنان خواهند گرفت زیرا نظام و انقلاب ما به هیچ وجه بی تفاوت نیستند و نخواهند بود.

کد خبر 1009338

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha